- hebben jullie ook problemen met de Volvo on Call app?
- waarschuwingslampjes en hun betekenis
- welke software draaien jullie nu Sensus of Android Auto?
- apart gedrag bij Apple CarPlay
- regensensors en hun gevoeligheid
- rijlogboek/rittenregistratie
Staat er keurig bij dat profiel gekoppeld is aan sleutel, maar word niet gepakt.
Dat lukt niet, want op de zorgsleutel is alles greyed out bij profielen. Kan helemaal niks anders kiezen nuraspaardje schreef: ↑30.09.2024 - 11:10 Even een profiel koppelen aan de andere sleutel, en dan weer terug.
Heb het ook laatst aan de hand gehad.
Mijn sleutel pakt nu mijn profiel inderdaad. De oranje sleutel heeft profiel 3 maar die wil ik veranderen naar Profiel “vrouw” en dat lukt niet omdat alles greyed out is bij die sleutel.raspaardje schreef: ↑30.09.2024 - 12:24 Dus jouw sleutel doet het weer, bij de oranje sleutel pakt hij altijd het gast profiel?
Het mysterie (wederom) opgelost. Je ziet wel hoeveel ik die sleutel al gebruikt heb
Dank! Dat beantwoord meteen mijn volgende vraagraspaardje schreef: ↑30.09.2024 - 13:45 En dat laatste lijkt later weer veranderd te zijn: https://www.volvocars.com/nl/support/ca ... 514e4c2072
Echt handig vind ik zo een multi-onderwerp topic niet: je wilt toch per onderwerp kijken en niet steeds door een lange draad van onderwerpen lopen. Nu zou hier van alles door elkaar komen te staan. Niet doen zou mijn persoonlijke advies zijn!
En ik wil niet voor elke kleine vraag/constatering/S-V60kroegpraat een nieuw topic hoeven openen.