Ik bestel echter jaarlijks de Premium versie. Dus ook dit jaar doe ik een bestel poging via mijn account op de site van Volvo Card.
Ik constateer (net als vorig jaar) dat dit (weer) niet aan te vragen is. Indien ik voor ‘aanvragen’ kies krijg ik een pagina mbt Premium Assistance met een uitleg over de card en de dekking. Rechtsboven staat in het blauw de prijs van 55,- en de tekst “Uw assistance verloopt bijna, het is niet mogelijk Premium Assistance aan te schaffen.” Mijn huidige Premium Assistance verloopt op 13-10.
Niet mogelijk de bestelling te plaatsen dus. Hierboven gaf ik al aan dat dit vorig jaar ook het geval was (toen was mijn card 2 weken verlopen). Ik heb toen contact gehad met Volvo Card en die hebben tot 2x toe ‘iets gesleuteld aan de site cq mijn account’ daarna werkte het alsnog niet…. Enkele dagen daarna werkte het opeens weer wel
Heb ook nu weer een mail naar ze gestuurd, benieuwd naar de reply.
In the meantime: meer mensen dit dit hebben geconstateerd? Of ideeen hebben mbt reden/oorzaak?
(verlengen kan ook via de dealer maar ook daar lukte het vorig jaar niet, vandaar dat ik het in eigen hand wil houden vanwege overzicht)