Ik heb vragen over de volgende zaken:
RTI
Wij hebben sinds kort een Volvo S80 T6 van begin 1999 met een hoop opties, maar hij mist er ook nog een paar. Volgens de aankoopfactuur was hij nieuw ruim 130.000 gulden, maar desondanks is het befaamde RTI niet aanwezig. Is het mogelijk dit achteraf in te bouwen? Is hier misschien goedkoop aan te komen? Wat zou het ongeveer kosten?
Wat zijn de alternatieven qua navigatie? Een tomtom is niet echt handig als je die steeds uit de auto moet halen...
Audio
Het audiosysteem heeft 6 boxen (in alle deuren en de hoedenplank) maar helaas missen die drie in het dashboard. Zijn die ook nog achteraf er in te zetten? Of moet je dan direct een andere radio hebben. Volgens is het de 601 oid, met radio/cd/casette en achterin ligt nog een 10-cd wisselaar.
Audio-bediening op het stuur ontbreekt ook, wat kost dit om achteraf er nog op te zetten?
Telefoon
Verder is de geïntegreerde telefoon niet aanwezig, hier zit een schuifklepje met een bakje erachter. Er is wel een carkit (rechts van de tellers) aanwezig, helaas is deze voor de 62/6310 geschikt, en niet voor de 6234 van mijn vader. Adapters voor nieuwere nokia's zijn te smal voor zijn telefoon. Moeten we dan toch de complete houder vervangen voor een originele nokia-houden van 120 euro? Of zijn er nog alternatieven?
Hier een foto van het interieur:

Het houten stuur en het electrische schuifdak maakt wel weer een hoop goed!
Bij voorbaat dank voor het beantwoorden van mijn vragen,
Met vriendelijke groeten,
David Joost