Volgens mij hoef jij er ook geen zak van te snappen, dat is waarom je naar een specialist toe bent gegaan het is zijn taak om het te snappen.Marinus schreef:Ik word ook simpel van die auto. Ik krijg net een telefoontje van RICA. Auto levert met beide turbo's T4 en T5 0,7 tot 0,8 Bar. Of ik nog iets het gewijzigd sinds de laatste keer proefrijden.
Echter, de auto is met olielekage en 1,2 bar continudruk als je accellereert door ANWB verscheept naar RICA. Ze hebben inmiddels 3 luchtlekkages en een olielekkage opgelost.
Beide turbo's gemonteerd gehad en er komt absoluut onvoldoende luchtdruk uit.
Het enige wat ik kan bedenken dat is het opnieuw reinigen van dat stappenmotor ding, maar ik kan me niet voorstellen dat die zo snel is vervuild. Zelfs zonder wastegate aansluiting, dus alle veiligheid eraf leveren beide turbo's te weinig druk. Ik snap er geen zak meer van.
Ik vraag me af hoeveel airflow je uitlaat toestaat ik heb begrepen dat er al een 3" downpijp opgezet is de vorige keer maar er zit nog steeds een KAT en een einddemper achter.
De airflow moet de turbo aandrijven toch?
En jou vorige verhaal in acht nemend dat ze bij RICA eerder geprobeerd hebben om meer vermogen uit je auto te halen gehad en dat dat niet lukte?
Wie weet succes ermee in ieder geval, laat het probleem bij RICA die mogen het oplossen!!!