Storing knipperlicht icm aanhanger.
-
- 2nd Gear member
Neen, geen led. Is al een oudje. Ik loop straks alles nogmaals na. Heb me daarnet gefocust op de knipperlichten, rem en massa. Daar zit alles 100% ok. Mss ben ik misleid door de melding die het over de knipperlichten heeft (als ik rem). De bedrading van de achterlichten wil ik ook nog nakijken, dan ben ik zeker. Je weer maar nooit desondanks dat alles werkt.
-
- 3rd Gear member
Een melding van de knipperlichten als je remt heeft waarschijnlijk te maken met een massa probleem in de achterlichten.
Vooral alle lampjes even controleren op oxidatie en daardoor geen goed contact maakt.
Vooral alle lampjes even controleren op oxidatie en daardoor geen goed contact maakt.
XC60 T6 Ultra Black Edition
XC60 T8 R-design
XC60 T8 R-design
-
- 2nd Gear member
Zou alles dan goed werken? Kan de massa's wel nog eens controleren in de achterlichten zelf maze geloof er niet erg in. Begrijp nier goed waarom hij over de knipperlichten zeurt als je remt. Zal wel een Zweed niet goed wakker geweest zijn denk ik.
- Fredhead
- Geartronic member
Feit dat je de melding alleen met de caravan hebt geeft wel heel duidelijk aan dat daar het probleem ligt.
'07 Mitsubishi Pajero GLX Intense 3.2 Di-D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
-
- 2nd Gear member
Opgelost!
De caravan is 7 polig aangesloten, echter zaten de linkse en rechtse achterlichten op één klem, waar normaal gezien links en rechts apart zit. De andere klem zat de constante plus van de caravan op aangesloten. Nu in orde gebracht zoals het hoort en foutmelding is weg.
Wel verwarrend van Volvo dat de foutmelding naar de knipperlichten verwijst.
De aansluiting op de caravan leek me ook nog origineel van de fabrikant (caravalair).
De caravan is 7 polig aangesloten, echter zaten de linkse en rechtse achterlichten op één klem, waar normaal gezien links en rechts apart zit. De andere klem zat de constante plus van de caravan op aangesloten. Nu in orde gebracht zoals het hoort en foutmelding is weg.
Wel verwarrend van Volvo dat de foutmelding naar de knipperlichten verwijst.
De aansluiting op de caravan leek me ook nog origineel van de fabrikant (caravalair).
-
- 2nd Gear member
probleem is toch nog niet opgelost 
Zit ergens de linkse kant en komt en gaat volgens ik op een hobbel rijd of op de rem druk.
Voorlopig ben ik gestopt met zoeken en staat de caravan in de stalling.
lijkt op een slecht contact, is wel vreemd dat alles perfect werkt.

Zit ergens de linkse kant en komt en gaat volgens ik op een hobbel rijd of op de rem druk.
Voorlopig ben ik gestopt met zoeken en staat de caravan in de stalling.
lijkt op een slecht contact, is wel vreemd dat alles perfect werkt.