@Gouwe:
vestiging in de stad. Vorige auto daar gekocht 2010 en gebleven. Je kent dan ook op den duur (bijna) iedereen. En zij jou.
Bovendien, erg leuk centrum en station om de hoek. En veel meer tweedehands, ook buiten om te bekijken. Eigen benzinestation met heerlijke broodjes/snacks etc.
En ja: even steeds een door en door bekend stukje muziek 'opgezet'. Vooral waar er 3 soorten (sub)laag ‘elkaar verdringen’.
Nou, dan merk je dat er veel transparanter met die 3 instrumenten wordt omgesprongen. (overigens: niet dieper dan HK, moet al minderen hier in de eq)
De stereo-spreiding is ook beter waarneembaar zoals ik het bedoeld/gepanned/gemixt had, dan in Wombat. (zwaarste van de 2 HK uitvoeringen)
'Klankkleur' is ook anders. Tja, waar hou je van...... 'warm of kil'. De V70xc '02 met 300 versterker klonk warm. Huidige B&W en HK niet. (vind ik)
De rotonde’s….Tja, er zijn toch ook diverse toervakanties in UK en Ierland mee gereden en daar gaan de rotondes echt andersom dan hier.
Sommigen gaan rechtdoor zelfs: stip van halve meter op weg en toch aangemerkt als rotonde. Heerlijke landen om te rijden.
"Wombat"
- mees
- 6th Gear member
- Berichten: 3718
- Lid geworden op: 29.10.2013 - 13:04
- Locatie: Zuid-Holland
- Contacteer:
Draadloze XC40 '18 viewtopic.php?p=1694496#p1694496
Motorisatie- en aandrijvingskeuze: trekken van een 1580kg asdruk Doroteaanse caravan.
Motorisatie- en aandrijvingskeuze: trekken van een 1580kg asdruk Doroteaanse caravan.
- Bover
- 8th Gear member
- Berichten: 14364
- Lid geworden op: 11.01.2005 - 19:43
- Locatie: Auvergne France
Dag Mees, wat een mooi verslag van je reis en die XC40 doet het toch maar allemaal. Al lijkt de foto een stukje terug een beetje op "waar gaat die caravan met die auto naar toe" als je naar de grootte verhouding kijkt. Fijn dat de Wombat doet waar die voor is aangenomen. In middels een half uurtje gestuurd in de XC40 met D4 van de chef en kan niet ontkennen dat prettig rijdt.... 

BLOG: LEVEN IN FRANCE (auto) verhalen over de Franse campagne sinds 2019
Vijf Cilinder Diesel Power: XC70 D5 AWD MY 06.2012 Summum
Driving Volvo anno 1995. Obbe Tuning Modificatie....
Vijf Cilinder Diesel Power: XC70 D5 AWD MY 06.2012 Summum
Driving Volvo anno 1995. Obbe Tuning Modificatie....
- mees
- 6th Gear member
- Berichten: 3718
- Lid geworden op: 29.10.2013 - 13:04
- Locatie: Zuid-Holland
- Contacteer:
Vandaag hetzelfde laten doen als viewtopic.php?p=1785148#p1785148
Er was geen verlies na twee jaar en pak 'em beet (slechts) 23k km verder. Vorige keer was er wel 'minder' maar toen waren er zo'n 6x meer kilometers gereden.
Condensor etc ook schoon.
Er was geen verlies na twee jaar en pak 'em beet (slechts) 23k km verder. Vorige keer was er wel 'minder' maar toen waren er zo'n 6x meer kilometers gereden.
Condensor etc ook schoon.
Draadloze XC40 '18 viewtopic.php?p=1694496#p1694496
Motorisatie- en aandrijvingskeuze: trekken van een 1580kg asdruk Doroteaanse caravan.
Motorisatie- en aandrijvingskeuze: trekken van een 1580kg asdruk Doroteaanse caravan.
- Gouwe
- 7th Gear member
- Berichten: 6310
- Lid geworden op: 14.09.2012 - 18:44
Netjes! Zit je er nog steeds "cool"bij 

Volvo XC90T8 R-design met genoeg opties en Polestar tuning en voor werk en fun een Z4 roadster.
Daarvoor: V60 D6 Summum, V70 D5 AWD GT Summum, XC90 D5 Summum GT, V60 D3 GT OR, V70 D5 GT, 855 2.5i, 854 GLT, 744 GL, 440 GL en een paar leasebakken tussendoor
Daarvoor: V60 D6 Summum, V70 D5 AWD GT Summum, XC90 D5 Summum GT, V60 D3 GT OR, V70 D5 GT, 855 2.5i, 854 GLT, 744 GL, 440 GL en een paar leasebakken tussendoor