Bestuurders stoel

Rubriek voor de XC40, Kijk voor de Full Electric modellen ook in het elektrische board
Hans Eilander
7th Gear member

Toch schijnen er sommigen te zijn, die geklaagd hebben, over een voelbare balk in het zitgedeelte. Ik dacht eerst dat er mogelijk verschil was, tussen stoelen met, en zonder de zitverlenging. Maar dat schijnt niet zo te zijn. Ik blijf het vreemd vinden, dat sommigen dat wel, en de meesten niet hebben. ik ben in ieder geval blij dat ik dat niet heb, want om nog eens extra naar een stoelbekleder te gaan, zie ik echt niet zitten. Dan zou ik eerder gaan voor een extra passende kussen als alternatief .
Volvo XC40 T2 Business Pro automaat. (8 okt 2020)
Stoyanov
2nd Gear member

Hans Eilander schreef: 10.04.2025 - 09:57 Toch schijnen er sommigen te zijn, die geklaagd hebben, over een voelbare balk in het zitgedeelte. Ik dacht eerst dat er mogelijk verschil was, tussen stoelen met, en zonder de zitverlenging. Maar dat schijnt niet zo te zijn. Ik blijf het vreemd vinden, dat sommigen dat wel, en de meesten niet hebben. ik ben in ieder geval blij dat ik dat niet heb, want om nog eens extra naar een stoelbekleder te gaan, zie ik echt niet zitten. Dan zou ik eerder gaan voor een extra passende kussen als alternatief .
Hans, die balk wordt pas voelbaar als je, net als ik, de stoel in zijn laagste stand zet en het voorste gedeelte helemaal omhoog krikt, om een soort sportstoelgevoel te creëren. Als je de stoel helemaal vlak afstelt en de hoogteverstelling niet gebruikt, dan voel je die balk niet. Ik voel hem, maar ik ervaar het niet als hinderlijk.
Plaats reactie

Terug naar “XC40”