MisterNick schreef: ↑13.04.2025 - 19:15
Toyota maakt geen PIH stations. En dat wilde ik toch wel heel graag. En zeg eerlijk een V60 is toch veel mooier dan een corolla touring sports
Enig vergelijk tussen die 2 merken gaat mank. De 2 merknamen in 1 zin misstaat zelfs al.
Smaken verschillen nu eenmaal, maar persoonlijk vind ik al dat Japanse en Koreaanse spul niet om aan te gluren.
“de voorruit is groter dan de achteruitkijkspiegel”
Hij: V60 T5 Momentum MY19 / Birch Light Metallic, Maroon Brown Moritz leder + heel veel lekkers !
Zij: XC40 T2 MY23, Silver Dawn, Momentum Core Aut. + veel lekkers Volvo V60, VOR, D3 163pk, Ocean Blue & Beige leder, bodykit, MY12
Vroeger (hij&zij) oa Mini, VW, Honda, Alfa Romeo (10x) oa Guilietta/33/33SW/155/156SW, Renault Scenic/Laguna Estate/Espace, Fiat Barchetta, Volvo V40 1.8 en V50 2.0D, V40CC, Peugeot 208
Toch wat nieuwe informatie gekregen die ik eerder nooit gezien heb. Er draait een specifieke versie van Apple Carplay op Sensus die geen full screen ondersteund, om de nieuwe versie te kunnen draaien zijn er dus specifieke hardware en software-eisen. En om het systeem te upgraden is technisch onuitvoerbaar. Het is dus in die trant niet per se uit luiheid dat het niet gefixt wordt, het is gewoon niet te doen.
Screenshot_20250414_125245.png
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Volvo V60 T6 Twin Engine R-Design Fusion Red (2020)