Interessant, ik vroeg aan Volvo Cars Nederland of er plannen waren voor fullscreen carplay/android auto.
In het verleden heb ik deze vraag meerdere keren gesteld en het was altijd een heel duidelijke nee, zo'n functie zal er niet komen voor Sensus. Toen ik vandaag dezelfde vraag stelde, kreeg ik een heel vaag antwoord dat ze me geen informatie kunnen geven over toekomstige updates.
Ze vertelden me dat, omdat aftermarket-modules de functie bieden het volgende "Technisch is het zeker mogelijk, maar of dit in een toekomstige update komt kan ik op dit moment nog niet zeggen"
Ik heb toen gevraagd of ik moest wachten met een aftermarket module omdat ik garantie heb tot volgend jaar.
Toen vertelde hij me: "U zou deze vragen volgende week kunnen stellen, aangezien ik u dan misschien wat meer informatie kan geven".
Waarom doen ze er nu ineens zo vaag over?
Ik stelde de vraag omdat een gebruiker op dit forum dit aangaf in relatie tot de RTTI storing
dikkiedikenko schreef: ↑31.07.2025 - 15:19
Bij de dealer geweest en heb weer groene lijntjes.
De monteur wist me te vertellen dat volvo werkt aan een update met fullscreen carplay/android auto. Zoals in de nieuwere modellen. Release datum is nog een vraagteken.