verlaging

Plaats reactie
AlainV-60
Starter

hey iedereen , zijn er hier mensen die ook een v-60 T-8 plolestar enginered hebben en die hun voertuig nog verlaagd hebben , ligt deze iets lager dan de standaard T-8 ? ik weet hier veel te weinig van en ben ook op zoek naar meer inductie geluid ? hier heb ik de firma 24tuned al voor gevonden maar ook op site van Europeen tuning leveren ze hier 'n set voor . Graag jullie ervaring hierover
Alain
RZA
5th Gear member

Ik heb een DO88 cold air intake gehad op m'n V90 (via European Tuning destijds - is misschien ook wat jij hebt gezien). Kwalitatief erg mooi spul, maar het inductiegeluid zelf viel me uiteindelijk tegen. Hoe langer ik het had des te meer het me begon tegen te staan. Er komt naar mijn mening gewoon geen lekker geluid uit die motoren. Misschien een K&N inlegfilter nemen? Geeft al ietsje meer een rauw randje aan het geluid.

Zie m'n topic hier: viewtopic.php?t=85014&start=40

Voor wat betreft de verlaging: Heico heeft mooie verlagingsveren maar lees dat deze niet geschikt zijn voor de Polestar Engineered.

https://www.heicosportiv.de/produkte/v6 ... edern-1632

Maar heb je een T8 met Polestar software, of een volledig uitgevoerde Polestar Engineered? Dacht dat de laatste öhlins heeft en de hoogte handmatig kan worden aangepast.
- V90 T5 90th Anniversary Edition || Denim Blue || MY 2018 || Polestar Engineered
- Alfa Romeo 916 GTV 2.0 TS || Alfa Rosso || 2001
- Alfa Romeo 147 TS Veloce || Alfa Rosso || 2003
wasbeer2006
5th Gear member

De dempers kunnen versteld worden in hardheid/progressie, volgens mij niet in hoogte.
Persoonlijk vind ik hem standaard wel mooi liggen
-V60 B4 7dct R design wit
Plaats reactie

Terug naar “V60/S60 vanaf MY 2019”