Is de auto van mijn betere helft en ze is zeer te spreken over de Volvo weggedrag, geluid van de B&W, windgeruis etc.
Ik zal eerdaags wat photo's plaatsen.
Toch wel mooi, zo'n V90CC Pro

Volgens mij ben je ook lid van het FMC geweest.Hans oet Twent schreef:Congrats en succes. Van Mondeo in 2015 over gestapt naar een V70.
John Leeuwis schreef: ↑02.04.2025 - 10:47Volgens mij ben je ook lid van het FMC geweest.Hans oet Twent schreef:Congrats en succes. Van Mondeo in 2015 over gestapt naar een V70.
Wat heet, nog steeds lid
Toch wel mooi, zo'n V90CC Pro![]()
En de Volvo on-call is ook een kaart nodig.PGV90 schreef:Als je toch data genoeg hebt, maak dan gewoon standaard verbinding met de hotspot van je telefoon.
Dan kan je Spotify, TuneIn, etc. gebruiken en krijg je de RTTI verkeersinfo binnen.
Wellicht ten overvloede, maar in Sensus heb je ook wel e.e.a. goed aangezet/aangemeld? Ergens onder het menu data/netwerk oid? En anders eens bij de dealer checken voor een betere houder van het kaartje?John Leeuwis schreef: ↑24.04.2025 - 21:00 Daarnaast vind ik de houder met sim-kaart nogal wiebelig in de houder zitten.
Alsof hij geen goed contact kan maken.
Ongeacht hoe het kaartje er namelijk in zit, internet verbinding komt niet tot stand
Iemand een idee?
Please
We zijn nu op vakantie in Frankrijk.Bart schreef:Wellicht ten overvloede, maar in Sensus heb je ook wel e.e.a. goed aangezet/aangemeld? Ergens onder het menu data/netwerk oid? En anders eens bij de dealer checken voor een betere houder van het kaartje?John Leeuwis schreef: ↑24.04.2025 - 21:00 Daarnaast vind ik de houder met sim-kaart nogal wiebelig in de houder zitten.
Alsof hij geen goed contact kan maken.
Ongeacht hoe het kaartje er namelijk in zit, internet verbinding komt niet tot stand
Iemand een idee?
Please
En ineens werkt het kaartjeHenry82 schreef:Zit er niet per ongeluk een pincode op die sim? Zo ja, dan moet je die even uitzetten.
En OnCall heeft een eigen simkaartje, dat werkt ook zonder datasim in het dashboardkastje.
Nee, in dit geval waarschijnlijk geduld of zo.Henry82 schreef:Die fotolinkjes doen het niet bij mij, maar was het de pincode?
Goed dat het werkt!
Gemist, gemist ......Hans oet Twent schreef:Heb ik de foto’s vd auto gemist?