De bestuurdersstoel is volledig elektrisch bedienbaar, die heb ik een keer ingesteld en behalve de helling van de rugleuning (met dikke jas of in zomer) doe ik daar niets meer aan. De passagiersstoel is half elektrisch half mechanisch. Mij vrouw krijgt sinds enige tijd last van haar rug in de auto, wil zitting helemaal recht/horizontaal hebben.
Nu zit daar aan de linkerkant een handle om de voorkant van de zitting omhoog/omlaag te 'pompen'. Deze werkt echter niet. Klopt dat? Of doe ik iets fout?
PS: in de handleiding staat inderdaad "Zet de voorkant van de zitting hoger/lager* door deze omhoog/omlaag te pompen.1" *=Optie/accessoir, 1=Geldt alleen voor de bestuurdersstoel. Zit die handle er dan voor niets?
Kan iemand die zelfde type passagiersstoel ajb misschien even checken?
Vast hartelijk dank,
Ab
hoogteverstelling voorkant passagiersstoel
-
- 1st Gear member
Heb geen elektrische stoelen, zitting kantelen is beide stoelen handmatig.
Als zitting helemaal achterover staat dan is er bij mij heel veel kracht nodig om hendel naar beneden te duwen. Dus als hendel vast blijkt te zitten en niet naar beneden wil dan gewoon harder duwen. Evt met je voet. Daarna gaat het wel soepel.
Als zitting helemaal achterover staat dan is er bij mij heel veel kracht nodig om hendel naar beneden te duwen. Dus als hendel vast blijkt te zitten en niet naar beneden wil dan gewoon harder duwen. Evt met je voet. Daarna gaat het wel soepel.
- Ab S
- 5th Gear member
Dank je!Chris vw schreef: ↑28.05.2025 - 18:14 Heb geen elektrische stoelen, zitting kantelen is beide stoelen handmatig.
De stoel kan ik wel elektrisch hoger en lager zetten, die beweegt dan tegelijkertijd naar voren of achteren. De zitting staat niet extreem schuin. Ik zal proberen meer kracht te zetten, maar wil ook weer niet forceren.
V60 T5 (2019 - heden)
S60 2.4 (2001 - 2019)
360i (1988 - 2001)
343 (1979, vanaf 1983 - 1988)
S60 2.4 (2001 - 2019)
360i (1988 - 2001)
343 (1979, vanaf 1983 - 1988)