Als je op Sensus de Android Auto/Carplay functionaliteit hebt dan kan je zo goed als hetzelfde als op het nieuwere AAOS besturingssysteem.
Alleen dan op een beperkt scherm.
Als je op Sensus de Android Auto/Carplay functionaliteit hebt dan kan je zo goed als hetzelfde als op het nieuwere AAOS besturingssysteem.
Ik denk niet dat er veel Volvorijders bereid zijn om hun merk de rug toe te keren vanwege een online dienst die niet meer werkt. Dit is niet speciaal iets voor Volvo. Dit is een verschijnsel wat we steeds vaker zien bij aan internet gekoppelde systemen. Heel veel Volvo rijders zullen sowieso overgestapt zijn op CarPlay en veel mensen die geen CarPlay hebben zullen al hun telefoon gebruiken om te navigeren met verkeersinformatie.
Heel goed idee
m.i. foute aanname. Ik was vandaag ook bij een vestiging van de zelfde dealer groep als Bluesbroeder. Mij is mede geldeeld dat het intern bij Volvo een ‘hot-topic’ is maar dat het probleem bij de externe partij ligt (inrix) en er zeker behoorlijk gepushed wordt vanuit Volvo voor een oplossing. Lijkt dus zeker onder de aandacht te zijn.