Dat deed ie van te voren ook niet

Dat deed ie van te voren ook niet
Vond die grijze wel mooi passen bij het zilvergrijs van de velgen
Jij hebt er duidelijk geen verstand van
Dat plastic zit er bij mij ook op…. Maakt het wel af.
Gewoon bij de dealer. Onderdeel 31407990. En dan nog even bij vermelden dat je drie pluggen er bij nodig hebt. Had ik nog liggen, dus heb ik geen nummer van. Maar dealer kan dat zo opzoeken.AureliusMax schreef: ↑15.07.2025 - 22:23 Ik vroeg me wel af: waar koop je die motorkap plastic cq hoe heet het waar ik op moet googlen?
Of bij VParts (sponsor van dit forum )
Ja, inderdaad, ten opzichte van mijn S60 is hij niet heel veel groter qua voetprint, maar met de 22" velgen is ie wel nóg wat breder dan de standaard XC60 en ook omdat je wat hoger zit is het lastiger in te schatten hoever je van de stoeprand af zit. Parkeergarages leveren klotsende oksels op inderdaadBlackcurrantV70 schreef: ↑17.07.2025 - 15:06 De XC60 is in mijn ogen nu ook de meest leuke Volvo, maar toen ik een T6 even een dagje mee kreeg van de dealer viel het me toch op dat deze nog groter/logger aan voelt dan mijn S90.
Ik denk dan aan parkeergarages enz…
Verplicht om een all risk zonder vrijstelling te nemen dan..arnoud schreef: ↑17.07.2025 - 15:51Ja, inderdaad, ten opzichte van mijn S60 is hij niet heel veel groter qua voetprint, maar met de 22" velgen is ie wel nóg wat breder dan de standaard XC60 en ook omdat je wat hoger zit is het lastiger in te schatten hoever je van de stoeprand af zit. Parkeergarages leveren klotsende oksels op inderdaadBlackcurrantV70 schreef: ↑17.07.2025 - 15:06 De XC60 is in mijn ogen nu ook de meest leuke Volvo, maar toen ik een T6 even een dagje mee kreeg van de dealer viel het me toch op dat deze nog groter/logger aan voelt dan mijn S90.
Ik denk dan aan parkeergarages enz…![]()