Waarom zou daar verschil in zijn? Het euvel is door Volvo zelf veroorzaakt, dus wat heeft garantie een mee te maken.
Een merk als Volvo zou zich kapot moeten schamen om er ook maar over te denken de klant te laten bijdragen …
Waarom zou daar verschil in zijn? Het euvel is door Volvo zelf veroorzaakt, dus wat heeft garantie een mee te maken.
Ik heb hier gelezen dat de fix kosteloos was voor iemand die vertelde dat z'n auto nog onder garantie viel. Mijn auto is dat duidelijk niet en ik krijg te horen dat het mij 60 á 70 euro gaat kosten. Paar postings terug verteld iemand dat hij 51 euro moest betalen. Geen idee of zijn/haar auto onder garantie is maar ik denk (ik denk!) dat het niet zo is. Vandaar dat ik het vermoeden heb (ik zeg dus niet dat het zo is!) dat er een verschil is.
Klopt wat je hierboven vermeld, maar in dit geval is het niet je auto die kapot is maar iets wat buiten de auto kapot is gegaan.IzzyT6 schreef: ↑29.07.2025 - 20:26 Als je auto contractueel uit garantie is, zijn de kosten van een reparatie in opdracht van de eigenaar voor de eigenaar zelf.
Als je auto contractueel nog in garantie zit, zijn de kosten van een reparatie niet voor de eigenaar maar voor de partij die de garantie verleend heeft.
Ik denk niet dat er mensen van Volvo zijn of dealers die hier meelezen op dit forum
Mijn XC60 2020 valt idd buiten de garantie. Vandaar de 51 euro moeten betalen. Op de factuur staat als omschrijving "Algemene vergoeding"Kick schreef: ↑30.07.2025 - 05:28Ik heb hier gelezen dat de fix kosteloos was voor iemand die vertelde dat z'n auto nog onder garantie viel. Mijn auto is dat duidelijk niet en ik krijg te horen dat het mij 60 á 70 euro gaat kosten. Paar postings terug verteld iemand dat hij 51 euro moest betalen. Geen idee of zijn/haar auto onder garantie is maar ik denk (ik denk!) dat het niet zo is. Vandaar dat ik het vermoeden heb (ik zeg dus niet dat het zo is!) dat er een verschil is.
Overigens ben ik het met iedereen eens dat het een kosteloze fix zou moeten zijn.
Ja hoor. Ik lees mee...Ik denk niet dat er mensen van Volvo zijn of dealers die hier meelezen op dit forum
Kijk.....dat is positief.
De beste oplossing volgens mij is doorrijden tot Q4 als de definitieve oplossing er is. Het TJ schrijft niet of deze oplossing softwarematig is of anders.
Beste rene.saab,rene.saab schreef: ↑30.07.2025 - 16:22De beste oplossing volgens mij is doorrijden tot Q4 als de definitieve oplossing er is. Het TJ schrijft niet of deze oplossing softwarematig is of anders.
Er draait iets achter de schermen bij Volvo niet meer en dat proberen ze weer werkend te krijgen als ik ze mag geloven.
Gelukkig is er AppleCarplay/AndroidAuto.
Applecarplay is altijd een betere optie vind ik persoonlijk. Ik heb geen ervaring met die boxjes voor full screen.RobbieZ schreef: ↑31.07.2025 - 11:05Beste rene.saab,rene.saab schreef: ↑30.07.2025 - 16:22De beste oplossing volgens mij is doorrijden tot Q4 als de definitieve oplossing er is. Het TJ schrijft niet of deze oplossing softwarematig is of anders.
Er draait iets achter de schermen bij Volvo niet meer en dat proberen ze weer werkend te krijgen als ik ze mag geloven.
Gelukkig is er AppleCarplay/AndroidAuto.
Ik ben erg benieuwd naar jouw mening over het volgende.
Zou een optie full screen AppleCarplay/AndroidAuto niet een goede zijn?
Waar ben je geweest? Welk jaartal is je auto? En moest je iets betalen?dikkiedikenko schreef: ↑31.07.2025 - 15:19 Bij de dealer geweest en heb weer groene lijntjes.
De monteur wist me te vertellen dat volvo werkt aan een update met fullscreen carplay/android auto. Zoals in de nieuwere modellen. Release datum is nog een vraagteken.
Mhm als goedmakertje voor het gedoe met RTTI?dikkiedikenko schreef: ↑31.07.2025 - 15:19 Bij de dealer geweest en heb weer groene lijntjes.
De monteur wist me te vertellen dat volvo werkt aan een update met fullscreen carplay/android auto. Zoals in de nieuwere modellen. Release datum is nog een vraagteken.
ik ben bij harrie arendse in Almelo geweest. Daar is de auto ook in onderhoud. Daarom was het service. Ik heb een xc60 d4 uit 2017... model 2018.Kick schreef: ↑31.07.2025 - 16:26Waar ben je geweest? Welk jaartal is je auto? En moest je iets betalen?dikkiedikenko schreef: ↑31.07.2025 - 15:19 Bij de dealer geweest en heb weer groene lijntjes.
Dat is dezelfde dealer die het ook kosteloos oplost voor mijdikkiedikenko schreef: ↑31.07.2025 - 16:46ik ben bij harrie arendse in Almelo geweest. Daar is de auto ook in onderhoud. Daarom was het service. Ik heb een xc60 d4 uit 2017... model 2018.Kick schreef: ↑31.07.2025 - 16:26Waar ben je geweest? Welk jaartal is je auto? En moest je iets betalen?dikkiedikenko schreef: ↑31.07.2025 - 15:19 Bij de dealer geweest en heb weer groene lijntjes.
Vast…. Maar ongetwijfeld wel tegen betaling….MisterNick schreef: ↑31.07.2025 - 16:27Mhm als goedmakertje voor het gedoe met RTTI?dikkiedikenko schreef: ↑31.07.2025 - 15:19 Bij de dealer geweest en heb weer groene lijntjes.