Wie begrijpt er nu direct dat jij het Engelse brand gebruikt? Brand kun je namelijk ook vertalen als: Fire.
Want voor je het weet, heb je dan met Fire truck, een ladderwagen voor je deur....
Maar het ging hier over de airco, toch??
Wie begrijpt er nu direct dat jij het Engelse brand gebruikt? Brand kun je namelijk ook vertalen als: Fire.
Dank voor dit waardevolle advies.
Volvo is nog steeds een Zweeds automerk al worden niet alle auto's meer in Zweden gemaakt.
Hans, dat schreef ik toch ook?Hans Eilander schreef: ↑02.08.2025 - 10:03 Pasja123, Peugeot, Citroën en Opel, en vul het maar aan, zijn auto,s van Stellantis. Toch zijn Peugeot en Citroën van origine Frans, en Opel Duits. Dat kan jij niet veranderen. En al is Volvo (door de meeste aandeelhouders) onder de vleugels van Geely, het is en blijft van origine een Zweeds merk. Omdat de XC40 en de EX30 in Gent in elkaar geschroefd worden, kan je niet stellen, dat dit Belgische auto's zijn. Ook zijn de Volvo,s die in America gebouwd worden, geen Amerikaanse auto's.
Ja Pasja, ik dacht het wel. Ik heb het met pijltjes gemarkeerd.
Laat ik nou toevallig voor ik in deze Volvo XC40 stapte, in dec 2017 een Grandland X Innovation automaat gekocht hebben. Ik spreek echter wel tegen dat 99% Peugeot is aan de GLX. Want dat is beslist niet waar. Heel het ontwerp is van Opel. Het staat wel op hetzelfde platform als de 3008. En de 1.2 T Pure Tech motor, en de automaat is typisch Peugeot. Ik heb hem binnen 3 jaar ingeruild voor deze XC40. Maar ik kijk met tevredenheid terug op die Grandland. Ik wist nog niks van de problemen, die zich later voordeden bij deze Pure Tech motor, met natte distributieriem. Ik vond het een prima auto. Reed als een taxi. Ruim, snel, en zuinig. Toch zat er naar mijn gevoel, teveel Franse genen in die Opel. Dat beviel me niet. De kwaliteit van het plaatwerk, de afwerking, het kunststof, de lak enz, was niet meer zoals de Duitse degelijkheid van weleer.Pasja123! schreef: ↑02.08.2025 - 19:39 Ik kan je echter garanderen in het geval van bijv. de eerste Duitse auto die samen met PSA werd ontwikkeld, de Opel Grandland X, dat daarin in 2017, toen het ding in de markt werd gezet, voor 99% onderdelen zaten die gedeeld werden met de Peugeot 3008. Wat dat betreft zijn wij het dus helemaal eens (dat die merken van Stellantis zijn).