Ben in het rijke bezit van een Volvo S-40 bouwjaar 1998. prima wagen. Nu is er 1 van de lampjes (voorzijde) van de contourverlichting kapot. Dat wil ik vervangen echter het handboek/instructieboek gebruik S-40 heeft hier niets over te melden. Ik heb geen idee hoe ik deze lampjes kan vervangen omdat aan de buitenzijde geen schroef o.i.d. zit. Iemand een tip/truc idee?? Graag reactie.
Kan me bijna niet voorstellen dat je hiervoor naar een Volvo garage moet en vervolgens een vette rekening voorgeschoteld krijgt!!
Vervangen kapot lampje contourverlichting S-40 bj. 1998 Euro
- snorremans
- 5th Gear member
Kijk eens op www.miketdi.de misschien lukt het danfubarski schreef:Ben in het rijke bezit van een Volvo S-40 bouwjaar 1998. prima wagen. Nu is er 1 van de lampjes (voorzijde) van de contourverlichting kapot. Dat wil ik vervangen echter het handboek/instructieboek gebruik S-40 heeft hier niets over te melden. Ik heb geen idee hoe ik deze lampjes kan vervangen omdat aan de buitenzijde geen schroef o.i.d. zit. Iemand een tip/truc idee?? Graag reactie.
Kan me bijna niet voorstellen dat je hiervoor naar een Volvo garage moet en vervolgens een vette rekening voorgeschoteld krijgt!!
V50 Momentum 2.4 140 PK , 170 PK by Rica, Flint Grey Pearl:2004
Mobility,Winter,Estate,Audioline High Performance, Pioneer TS-WX 610A
Tethys 17 inch,
Spacers 10 mm ( tussen lager en naaf )
Xenon,
Dubbele uitlaat,
Dakspoiler,
Body pakket,
Roofrails zilver,
Sunblinds,
Elektrischverstelb. en verw. lederen stoelen,
Trekhaak,
ECU spacer 14 mm,
Darkwood interieur, stuur en pook knop
Heden Mercedes B 220 ( 2020 ) 194 PK.
Mobility,Winter,Estate,Audioline High Performance, Pioneer TS-WX 610A
Tethys 17 inch,
Spacers 10 mm ( tussen lager en naaf )
Xenon,
Dubbele uitlaat,
Dakspoiler,
Body pakket,
Roofrails zilver,
Sunblinds,
Elektrischverstelb. en verw. lederen stoelen,
Trekhaak,
ECU spacer 14 mm,
Darkwood interieur, stuur en pook knop
Heden Mercedes B 220 ( 2020 ) 194 PK.
-
- Starter
Ff met een plastic dun maar wel stevig stokje ertussen.
ZOu sund zijn als je de lack beschadigd ermee!
Moet je ff aan alle beide kante proberen van het lampje weet nu ff niej uit mijn hoofd aan welke kant het clipje zit. je kan het lampje er zo uit wippe.
Het zou ook nog kunne dat je het hele lampje moet vervangen.... of alleen het bolletje... weet jaartallen nie uit me hoofd van welke niet of welke wel...
Groete bart
ZOu sund zijn als je de lack beschadigd ermee!
Moet je ff aan alle beide kante proberen van het lampje weet nu ff niej uit mijn hoofd aan welke kant het clipje zit. je kan het lampje er zo uit wippe.
Het zou ook nog kunne dat je het hele lampje moet vervangen.... of alleen het bolletje... weet jaartallen nie uit me hoofd van welke niet of welke wel...
Groete bart
- Maarten
- 5th Gear member
met een voelermaatje ertussen werkt ook goed,en als je dan nog een stukje afplaktape op de lak plakt(of er gewoon een papiertje tussen houdt)beschadigt de lak ook niet.succes
volvo s40 1.8 aut. '97
volvo v40 1.9D 115pk '03
volvo V50 D5 2007 edition II sport
volvo v40 1.9D 115pk '03
volvo V50 D5 2007 edition II sport