Vervangen kapot lampje contourverlichting S-40 bj. 1998 Euro

Geproduceerd bij NedCar in Born
Plaats reactie
fubarski
Starter

Ben in het rijke bezit van een Volvo S-40 bouwjaar 1998. prima wagen. Nu is er 1 van de lampjes (voorzijde) van de contourverlichting kapot. Dat wil ik vervangen echter het handboek/instructieboek gebruik S-40 heeft hier niets over te melden. Ik heb geen idee hoe ik deze lampjes kan vervangen omdat aan de buitenzijde geen schroef o.i.d. zit. Iemand een tip/truc idee?? Graag reactie.
Kan me bijna niet voorstellen dat je hiervoor naar een Volvo garage moet en vervolgens een vette rekening voorgeschoteld krijgt!!
snorremans
5th Gear member

fubarski schreef:Ben in het rijke bezit van een Volvo S-40 bouwjaar 1998. prima wagen. Nu is er 1 van de lampjes (voorzijde) van de contourverlichting kapot. Dat wil ik vervangen echter het handboek/instructieboek gebruik S-40 heeft hier niets over te melden. Ik heb geen idee hoe ik deze lampjes kan vervangen omdat aan de buitenzijde geen schroef o.i.d. zit. Iemand een tip/truc idee?? Graag reactie.
Kan me bijna niet voorstellen dat je hiervoor naar een Volvo garage moet en vervolgens een vette rekening voorgeschoteld krijgt!!
Kijk eens op www.miketdi.de misschien lukt het dan
V50 Momentum 2.4 140 PK , 170 PK by Rica, Flint Grey Pearl:2004
Mobility,Winter,Estate,Audioline High Performance, Pioneer TS-WX 610A
Tethys 17 inch,
Spacers 10 mm ( tussen lager en naaf )
Xenon,
Dubbele uitlaat,
Dakspoiler,
Body pakket,
Roofrails zilver,
Sunblinds,
Elektrischverstelb. en verw. lederen stoelen,
Trekhaak,
ECU spacer 14 mm,
Darkwood interieur, stuur en pook knop

Heden Mercedes B 220 ( 2020 ) 194 PK.
Annie mg
1st Gear member

Ik verving de mijn met een hele kleine platte schroevendraaier. Links of rechts ff een tikkie oplichten en hij komt los. Eigenlijk piece of cake, vond ik.

Greetz Annie
C30 T5
Starter

Ff met een plastic dun maar wel stevig stokje ertussen.
ZOu sund zijn als je de lack beschadigd ermee!
Moet je ff aan alle beide kante proberen van het lampje weet nu ff niej uit mijn hoofd aan welke kant het clipje zit. je kan het lampje er zo uit wippe.
Het zou ook nog kunne dat je het hele lampje moet vervangen.... of alleen het bolletje... weet jaartallen nie uit me hoofd van welke niet of welke wel...

Groete bart
Jay
1st Gear member

Veiligste is je bumper erafhalen(spreek uit ervaring) want had onlangs geprobeerd met dun mes maar kapje brak meteen af.Zal mschn ookwel aan mij liggen maar feit is dat het klemmetje zeer snel breekt..oppassen dus
C30 T5
Starter

Nee joh bumper er niet af...Ik doe minstens paar keer per week in de werkplaats maar gebeurt niks... BELEID.... belangerijk
Maarten
5th Gear member

met een voelermaatje ertussen werkt ook goed,en als je dan nog een stukje afplaktape op de lak plakt(of er gewoon een papiertje tussen houdt)beschadigt de lak ook niet.succes
volvo s40 1.8 aut. '97
volvo v40 1.9D 115pk '03
volvo V50 D5 2007 edition II sport
danny V40
2nd Gear member

of je haald alleen het plastic kapje er af, en kit deze erna weer vast op, heb ik ook gedaan.
2 minuten werk
V40 TD
S40 2.0 16v aut.
-------------------------------------------------------------
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V40 Classic”