Gaasje schuifdak blijft nat
- Dahhri
- 2nd Gear member
Dat lijkt dan op lekkage lijkt mij? Mogelijk de afvoer(en) verstopt. Geen natte plekken onder de vloermat(ten)? Of vocht in de plafond console?
Volvo XC60 3.2 AWD Summum MY12
lease VAG product
Volvo V70 D2 MY14
Volvo V70 2.4 MY00
Alfa Romeo 159 SW
Alfa Romeo 164 Super 2.0 TwinSpark
lease VAG product
Volvo V70 D2 MY14
Volvo V70 2.4 MY00
Alfa Romeo 159 SW
Alfa Romeo 164 Super 2.0 TwinSpark
-
Peter261
- Starter
Dank voor je snelle reactie. Matten en kofferbakbodem allemaal droog. Plafond console volgens mij ook, check ik nog even goed.
Afvoeren lijken goed door te lopen. Laatst in de wasstraat kwam er wel behoorlijk wat water naar binnen druppelen. Er zit namelijk een opening in het rubber van 4mm. Hier ga ik zo'n opvul stukje uit Canada voor bestellen. Maar ik ging er van uit dat die lekkage direct wegloopt via de afvoeren, en niet in aanraking komt met het gaasje. Of zijn de afvoerkanalen dermate klein dat ze maar heel weinig kunnen afvoeren?
Afvoeren lijken goed door te lopen. Laatst in de wasstraat kwam er wel behoorlijk wat water naar binnen druppelen. Er zit namelijk een opening in het rubber van 4mm. Hier ga ik zo'n opvul stukje uit Canada voor bestellen. Maar ik ging er van uit dat die lekkage direct wegloopt via de afvoeren, en niet in aanraking komt met het gaasje. Of zijn de afvoerkanalen dermate klein dat ze maar heel weinig kunnen afvoeren?
-
Sammmyvannorel
- 3rd Gear member
Ik heb hetzelfde (het natte gaasje en het gaatje van een halve cm), ben benieuwd naar je oplossing. Bij mij helpt het deels om het rubber goed in de vaseline te hebben staan: dat heb ik afgelopen november rijkelijk gedaan, nu lijkt hij minder te lekken (afvoeren zijn schoon bij mij)
V60 2015 d3 gt r-design (facelift)
V70 2014 D4 gt momentum met allerlei opties en Rica tune
V70 2014 D4 gt momentum met allerlei opties en Rica tune