Dus koop je een nieuwe v60 (of andere Volvo). Doe de liefhebbers van goed geluid een plezier en bestel een B&W systeem mee in je nieuwe auto.
Bedankt namens de 2 hands autokopers.
Dat is subjectief.
Jup, 100% zeker.
Volgens de prijslijsten zijn de T6 en T8 PHEV V60's altijd standaard geleverd geweest met een subwoofer. Itt tot de T4/T5 of de mild-hybride modellen.
Ja dat kan ik inderdaad.
Goed om te horen dat het echt een groot verschil is. Was er bang voor dat het system erg minimaal zou zijn. Zoek vooral mooi zuiver en “voller” geluid als je het zo mag noemen. Het is nu allemaal zo vlak.
Top, veel dank! Ik ga er naar kijken.nielslu schreef: ↑24.02.2026 - 15:36 De B&W speakers die je wilt hebben voor de voordeuren, hebben de volgende onderdeelnummers:
31678737 (tweeters)
31456249 (gele midwoofers)
31350429 (woofers)
Bovenstaande woofers en tweeters heb ik via Bildelsbasen gekocht, de midwoofers via een forumlid. Als je de midwoofers ook in de achterdeuren wilt hebben, dan kan ik wel even vragen of hij die nog heeft liggen (dan laat maar even weten, mag ook via PB).
Als je voor de achterdeuren ook wilt, dan heb je daar officieel de volgende onderdeelnummers voor:
32200043 (tweeters)
31456665 (kleinere gele midwoofers , ik weet niet zeker of dit het juiste nummer is).
314382289 (woofers)
Overigens heeft van Deijne nog een hele set B&W speakers incl originele versterker liggen. PM me maar als je meer info wilt (ik heb hier mailcontact met hun over gehad).
Wat adviseren zij jou qua subwoofer? Wordt dat een losse kist ergens in de auto of gaan ze die onzichtbaar wegwerken? Overigens twijfels ik nog over de OEM B&W subwoofer, ik vraag me af hoe goed deze zou functioneren op een aftermarket versterker. Als ik mijn Hertz subwoofer houd, dan wil ik dat gaan inbouwen zoals in deze link: https://www.swedespeed.com/posts/7989508/