RrRrR schreef:menjo schreef:RrRrR schreef:
Ehm... inruilen misschien?! :shock:
Daar is ie nu een beetje laat mee, zal niet meer kunnen onder het mom ondeugdelijk produkt. Meteen eerste 2 weken zulk soort problemen dan heb je nog wel recht op geld terug. Vraag me trouwens af of ooit iemand zoiets gedaan heeft, staat de dealer mooi te kijken

Daar heb je idd gelijk in. Maar als je auto sinds januari al 34 dagen bij de dealer heeft gestaan (wat ze daar gedaan hebben, vraag ik me ook af) en je auto deugt nog steeds niet, dan zou ik toch echt naar een andere auto gaan kijken. Want daar wil je dan niet meer rond in blijven rijden. Toch, of niet soms... Aanbod genoeg lijkt mij zo...
Ik had in Mei een boze e-mail naar Volvo nederland gestuurd.
Het probleem is dat ik niet de eigenaar ben, maar alleen de bestuurder.
De eigenaar is de leasemaatschappij.
Ik heb bij de leasemaatschappij aangegeven dat ze:
a. De auto in de Vecht mochten parkeren.
b. Testen hoe de auto zich houdt met een 40 foot container op het dak.
c. Bij de garage een nieuwe deugdelijke auto eisen.
De leasemaatschappij heeft er wel een inspecteur op gezet toen ik meldde dat ik geen meter meer in deze V50 zou rijden.
Maar een andere auto, dat doen ze niet. (Alleen tijdens de 'logeerpartij' van de V50 in de garage zorgde de leasemaatschappij voor een Opel. :oops: )
Juridisch gezien ben ik geen partij in het conflict, zegt men.
Het is dat mijn vrouw zo ontzettend blij is met haar 440..., maar ik zal niet snel opnieuw een Volvo kiezen.
Cheers GND