Voordeel van deze oplossing vind ik, dat je het vak in de armsteun nog normaal kunt gebruiken. Voorheen had ik m'n ipod los liggen in de armsteun met alle andere 'rommel' erbij. Het risico dat de ipod zou beschadigen was toch aanzienlijk groter.
Het enige nadeel van deze oplossing is, dat je je arm in een redelijk onnatuurlijke houding moet draaien om de ipod eruit te kunnen halen, maar alles werkt met één hand. Als ik niet via de playlist in advanced mode werk, dan haal ik de ipod er toch relatief eenvoudig uit en kies het album handmatig.
Ik heb 'm gekocht bij carkitstunter.nl. Kostte inclusief verzenden € 54.95. Even via brodit.com -> search products -> multimedia, MP3 de juiste selecteren en op de bestelpagina van carkitstunter het juiste nummer invoeren (60 GB 5 th generation is bv. Artikelnummer: 840640)
Paul, als ie eruit schiet, dan ligt ie los in de armsteun. Ben overigens met je eens dat de beste oplossing meenemen is, maar ik heb geen zin om telkens allerlei apparaten uit m'n auto te moeten trekken. Ik wilde een plek waar ie netjes weggewerkt was en toch goed bereikbaar tijdens het rijden....