K&N vervanging filter met low-pressure Turbo.

De rubriek voor de 'geblazen' Volvo's, waaronder ook motoren die voorzien zijn van een compressor.
crackedtooth
5th Gear member

Marco; RICA gedaan?
en heb je alleen motormanagement aangepast of ook andere dingen?
hoor het graag

oude 480t wel getuned, vorige t4 niet
nieuwe 2002 t5 komt over een week
zeurdoos
2nd Gear member
Contacteer:

Gewoon een K&N 75i kit aan schaffen en je hebt duidelijk meer power en dit is dan geen vervang filter maar een open air lucht system klinkt je motor ook meteen zwaarder en boven de 3000 toeren wordt je echt gelanceerd :P
Live this day like there is no tomorrow

Afbeelding

http://www.facebook.com/casper.vandenwijngaard
BlackWolf
3rd Gear member

Dit is een hele oude topic, ik heb die K&N dropin al in gehad en inmiddels rij ik met een BMC CDA rond en er is veel meer aan de auto veranderd dan alleen luchtfilter voor meer vermogen.
98' V40 2.0T Zwart Metallic: 3” RVS Downpipe en uitlaat systeem, dubbel T4 einddempers, BMC CDA airfilter.
40mm Intrax verlaagd, Volvo Veerpootbrug, 5 Meters in A-Pilaar, JB Racing DumpValve, Zwart getinte ramen.
Chroom Blackduals, Blokjes grill, plastiek delen in kleur gespoten, Dual DIN 7” DVD en andere aanpassingen.
Walbro 255LPH benzine pomp, Sport remschijven, WaterInjectie systeem 2 nozzle setup, MTE Custom Remap.
v700r
5th Gear member

Laat me raden.............ET?
Groeten van Frans.
BlackWolf
3rd Gear member

v700r schreef:Laat me raden.............ET?
BMC komt daarvandaan ja, hoe zo?
98' V40 2.0T Zwart Metallic: 3” RVS Downpipe en uitlaat systeem, dubbel T4 einddempers, BMC CDA airfilter.
40mm Intrax verlaagd, Volvo Veerpootbrug, 5 Meters in A-Pilaar, JB Racing DumpValve, Zwart getinte ramen.
Chroom Blackduals, Blokjes grill, plastiek delen in kleur gespoten, Dual DIN 7” DVD en andere aanpassingen.
Walbro 255LPH benzine pomp, Sport remschijven, WaterInjectie systeem 2 nozzle setup, MTE Custom Remap.
Plaats reactie

Terug naar “Turbo”