overslaande radio

In deze rubriek alle vragen en opmerkingen die met beeld en geluid te maken hebben voor alle modellen.
Gesloten
lumina
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 16.09.2005 - 23:30

Ik heb een HU-603 en deze slaat telkens 'over', bij het luisteren van zender 1 komt af en toe zender 2 er door heen. Heel erg irritant. Weet iemand hoe je dit kunt oplossen?
roever
4th Gear member
Berichten: 564
Lid geworden op: 12.01.2005 - 23:03
Locatie: Maasbree

Heeft de zender wel voldoende bereik bij jou in de buurt? Ik heb dit namelijk ook wel eens met radio 538.

Ik luister 538 namelijk op de frequentie van Eindhoven, terwijl ik ongeveer 45 kilometer van Eindhoven richting de Duitse grens woon. Als er dan een stoorzender in de buurt is (bijvoorbeeld een zender van de brandweer) kan het zijn dat 538 wegvalt en dat er een Duitse zender (die op een frequentie dicht bij 538 zit) doorheen komt. Ook merk ik wel eens dat het geluid soms voor korte tijd wegvalt (het overslaan waar jij het over hebt).

Mocht je het met alle zenders hebben zou ik de radio aansluitingen en de antenne eens nakijken, heb je t alleen bij een zender denk ik dat het probleem is dat de zender niet sterk genoeg is.
Volvo V50 DRIVe S/S Pro Edition R-Design 2012, Winterline, Black Sapphire Metallic, trekhaak, sunblinds.
Gebruikersavatar
FrankM
4th Gear member
Berichten: 650
Lid geworden op: 01.08.2005 - 21:39
Locatie: Leiden

V60 T6 TE MY20 Inscription (lines: Luxury, Winter, Audio, Inscription Plus, Intellisave Pro, Versatility, Park Assist, Verw. voorstoelen)
V60 T5 PS MY11 Sum+BPP+DSL+SL
S60 2.0T MY06 Sum
Gesloten

Terug naar “Algemeen A-V-N”