Mag ik? :evil:v40fan schreef:Maak je(haar) borst(en) maar vast nat!
CO2 uitstoot personenauto's
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
- v40fan
- 6th Gear member
Hé Bartje!
Hoe kun je nou iets citeren wat ik helemaal niet heb geschreven?
Nou ben ik wel effe benieuwd welke borsten jij nat wilt maken.....
Heb je een foto van haar?
Is ze niet allergisch voor de CO2 die je daarbij uitstoot?
(we moeten tenminste iets hebben dat naar de topic verwijst nietwaar?)

Hoe kun je nou iets citeren wat ik helemaal niet heb geschreven?
Nou ben ik wel effe benieuwd welke borsten jij nat wilt maken.....
Heb je een foto van haar?
Is ze niet allergisch voor de CO2 die je daarbij uitstoot?
(we moeten tenminste iets hebben dat naar de topic verwijst nietwaar?)
met vriendelijke groet tekent, V40fan
My other car weights over 100 kg less then half my Volvo and has no radio, no airbag(s), no roofrail not even a roof....but it has 50 hp extra!
Mein anderes fahrzeug wiegt mehr als 100 kg weniger als die hälfte meiner Volvo und hat kein radio, kein airbag(s), kein dachträger und sogar kein dach....Aber es verfügt gerade über 50 zusatzliche PS!
My other car weights over 100 kg less then half my Volvo and has no radio, no airbag(s), no roofrail not even a roof....but it has 50 hp extra!
Mein anderes fahrzeug wiegt mehr als 100 kg weniger als die hälfte meiner Volvo und hat kein radio, kein airbag(s), kein dachträger und sogar kein dach....Aber es verfügt gerade über 50 zusatzliche PS!
-
- 2nd Gear member
Vanaf dat ZE zeggen dat ......... geloof ik het al niet meer.
Ik heb liefst gefundeerde argumenten, met naam van de eigenaar of instituut.
Door constant meer taxen te heffen ga je een bevolking niet milieubewuster maken, je gaat ze laten zoeken naar gaatjes in de wetgeving en in het ergste geval hun koopkracht de grond inboren. Nu, dan gaat je economie ook regelrecht de grond in.
Het enige dat kan werken is investeren in alternatieven, en die daadwerkelijk aanbieden aan het publiek, zonder daar een meerprijs voor te vragen.
Trouwens, denk nu niet dat de olieindustriee gaat meewerken aan het hele verhaal alvorens ze alle olie geboord hebben, en hun alternatieve energieinvesteringen klaar staan om uitgebracht te worden (met gekochte patenten uiteraard)
Ik heb liefst gefundeerde argumenten, met naam van de eigenaar of instituut.
Door constant meer taxen te heffen ga je een bevolking niet milieubewuster maken, je gaat ze laten zoeken naar gaatjes in de wetgeving en in het ergste geval hun koopkracht de grond inboren. Nu, dan gaat je economie ook regelrecht de grond in.
Het enige dat kan werken is investeren in alternatieven, en die daadwerkelijk aanbieden aan het publiek, zonder daar een meerprijs voor te vragen.
Trouwens, denk nu niet dat de olieindustriee gaat meewerken aan het hele verhaal alvorens ze alle olie geboord hebben, en hun alternatieve energieinvesteringen klaar staan om uitgebracht te worden (met gekochte patenten uiteraard)