van een sloopauto... marktplaats... ebay...pieter007 schreef:zo'n ecu zal wel flink wat €€€ zijn !!
leeghalen zou ik niet doen, gewoon eronderuit, en voor de keuring even terugplaatsen en 'schoon'blazen.
nee, ik vind dat niet zagen.pieter007 schreef:en dan nog iets .. ik rij met LPG in mijn amazon
en hiervoor moet ik 100 € tax betalen terwijl het toch wel mileu vriendelijker is dan op benzine rijden ...
ach ja .... zo kan ik nog wel blijven zagen ...
Ik pas mijn uitspraak aan naar: "BELGEN EN HET MILIEU LIJKEN NIETS MET ELKAAR VAN DOEN TE HEBBEN" en daar is niets grappigs aan.Ludo schreef:nee, ik vind dat niet zagen. je hebt groot gelijk, je krijgt er niks voor terug.pieter007 schreef:en dan nog iets .. ik rij met LPG in mijn amazon en hiervoor moet ik 100 € tax betalen terwijl het toch wel mileu vriendelijker is dan op benzine rijden ...
daarom zeg ik ook altijd, Fuck met het milieu!.
minder dan halve prijs voor je brandstof: is dat niks?Ludo schreef:nee, ik vind dat niet zagen.pieter007 schreef:en dan nog iets .. ik rij met LPG in mijn amazon
en hiervoor moet ik 100 € tax betalen terwijl het toch wel mileu vriendelijker is dan op benzine rijden ...
je hebt groot gelijk, je krijgt er niks voor terug.
daarom zeg ik ook altijd, Fuck met het milieu!.
wat heeft dit met zielig te maken?.bart simpson schreef:Die belgen rijden al haast voor niks maar doen toch altijd het zieligst, rare jongens!
Belgen rijden substantieel goedkoper qua allerlei heffingen zoals b.v. BPM, motorrijtuigenbelastingen, brandstofaccijnzen en verzekeringspremies,Ludo schreef:wat heeft dit met zielig te maken?.bart simpson schreef:Die belgen rijden al haast voor niks maar doen toch altijd het zieligst, rare jongens!
als we eens alles gaan tellen/vergelijken zal je zien dat de bedragen uiteindelijk bijna net hetzelfde zijn als in Nederland.
en dan nog, alsof mijn of jouw bijdrage (op wat voor manier dan ook) van levensbelang is voor het milieu. :roll:
écht niet hoor.bart simpson schreef: Belgen rijden substantieel goedkoper qua allerlei heffingen zoals b.v. BPM, motorrijtuigenbelastingen, brandstofaccijnzen en verzekeringspremies,