Kosten spruitstukpakking vervangen ?
-
- Starter
Hallo Yannick, Ik zal me even voorstellen: Aangenaaam ..... Elja. Ik ben sinds vandaag nieuw op dit forum en tevens ook een nieuwe volvo rijder( rijdster haha)Mijn stiefvader had al een volvo 440 fleet en ieere keer als ik m zag dacht ik weer ..... ah man wat een gave bak. Nou ja dan ga je denken he.... hmmm ik wil een andere auto.... dan ga ik maar eens naar een volvo uitkijken. Ik heb er een gevonden.... volvo 440 Fleet uit Augustus 1994. De auto heeft alleen een nadeel.... waarschijnlijk is de inlaatsruitstuk pakking lek. Ben ik eens gaan informeren wat me dat zou kosten als ik t bij een garage laat maken, en ook heb ik hier eens rond gekeken. Nou viel me op dat jij alles erg makkelijk beschrijft..... kijk nou voel je de bui misschien al hangen hahaha.... ik ben vrouw en blond( slechte combi haha :roll: ) ik zag dat jij schreef.... "als ik tijd heb en zin en je woont in de buurt.... dan kom ik wel helpen"..... zou jij mij kunnen helpen? ik ben wel technisch aangelegd en weet wel wat van auto's maar zo iets stijgt me toch boven het hoofd vrees ik. maar goed..... lang lul verhaal..... lijkt me in ieder geval leuk als je reageert... Groeten Elja. YannickvanRooyen,
-
- 7th Gear member
Nog bedankt voor het compliment hoor.
Ik heb het bericht beetje laat gelezen merk ik.
Toch wel handig als je al zo lang aan die Volvo,s sleutelt.
Ik verbaas me over de berichttgeving hier vanwege het uitlaatspruitstuk en het vervangen ervan.
Hele motoren worden gedemonteerd zie ik.

Ik heb het bericht beetje laat gelezen merk ik.
Toch wel handig als je al zo lang aan die Volvo,s sleutelt.
Ik verbaas me over de berichttgeving hier vanwege het uitlaatspruitstuk en het vervangen ervan.
Hele motoren worden gedemonteerd zie ik.

-
- 4th Gear member
Hmm, ik heb het bericht nooit gelezen, maar zo te zien heeft Ramon het al opgelost 

1995 Volvo 440 Turbo RICA TROLVO 440_GL
-
- 7th Gear member
dat was bedoeld voor Ron 440 Fleet:)
- Ron440Fleet
- 2nd Gear member
auto rijdt nog steeds als een zonnetje.... o ja ramon andere banden geven een hoop rust idd in de auto .
Ron
Ron