De C30 in het autoprogramma PK.

De opvolger van P1800 en 480
Solo
1st Gear member

V480-S60 schreef:Foei een Illegale streetrace organiseren bij Schiphol Oost. Bas je zou beter moeten weten.
...
Trouwens "aardig" dat die agent die ene "race" wel toestond. Meestal zijn ze niet zo gemakkelijk.
En dat "ik weet niet wel artikel maar als u daarna niet stopt zoek ik er wel één bij om u aan te houden" was ook wel leuk.
Leuk, zeker.
Maar volgens mij was het allemaal in scene gezet met een goede acteur. Zoals je al zei, zo makkelijk is de politie niet.

Stukje opvoeding voor de kijker, denk ik, als compensatie voor de illegale race zelf.
Herror
2nd Gear member

eXite schreef:Haha die arme honda tegen een T5 met grotere turbo en chip (300pk) helaas :D
De rode getunde C30 van Heico is helemaal geen T5 ... het is een D5 (jaja een diesel) .. en nogwel een automaatje ook (geartronic).

bron: heicosportiv.de
-------------------------
By adding finishing touches to the common rail injection the engine power was increased to 205hp (serial 180hp), convinces by spontaneous throttle response and enormous propulsion power – 400Nm torque at just about 1.750rpm are really something. This C30 sprints a half-second quicker to 100km/h than the stock version. In this case it is not bad that the 5-speed automatic gearbox is making the power performance a bit smoother.
-------------------------
Plaats reactie

Terug naar “C30”