Op een MAHA bank...

Precies. Verschil tussen een standaard T-5 en 1 met het pretpakket is enorm.Ludo schreef:rij maar eens met zo'n vermogen, dan word dat wel duidelijk.
Ga je de autobaan omploegen of zo..
wat heeft dat geintje gekost?Emiel schreef:Precies. Verschil tussen een standaard T-5 en 1 met het pretpakket is enorm.Ludo schreef:rij maar eens met zo'n vermogen, dan word dat wel duidelijk.
Koppel is lekker veel, heerlijk.
Ga je de autobaan omploegen of zo..
Nurburgring oa...![]()
Niet geheel onbelangrijk bij het omhoog krikken van vermogen, vergeet de remmen niet. De standaard Volvo remmen zijn toch kwalitatief uitermate terleurstellend.
Edgar schreef:Ik ben wel is benieuwd wie er allemaal met een getunde Volvo rijdt en met welk type? Uiteraard ook de ervaringen...
Waarschijnlijk zitten er ook berijders van een lease auto tussen die wel hun Volvo hebben laten tunen maar hier niet mee te koop lopen...
Ik zelf ben nog wachtende op mijn Volvo en kan dus nog niet uit ervaring van een getunde Volvo praten... Ik laat het wel meteen doen![]()
Maar heb wel ervaring met mijn getunde ex-Audi...
Gr Edgar
Sorry, maar dat heeft echt niks te maken met de aantal PeeKaa's...eXite schreef:Nee, ik ben niet verplicht natuurlijk, maar wat is soepeler lopen en beter oppakken, in hoeverre verbeter je dat nog bij >200pk?