Ik kreeg het advies om het NIET te doen , ze zeiden de motor kon het makkelijk aan maar om problemen met de automaat tegen te gaan was het advies ... niet doen.
Graag jullie advies ....
Greetzz volvofreak65

Ik zou de "eerlijke" mening van pedro Hartog kunnen vragen. Ik heb al eens een email richting hun bedrijf gestuurd. Daar krijg je naar mijn mening een eerlijk antwoord. Maar een aantal pk's goed afgeregeld kan denk ik geen kwaad. Er zijn tenslotte genoeg mensen die hun auto niet alleen chiptunen maar heel wat meer pks eruit persen.volvofreak65 schreef:Ik ben nu ongeveer een half jaar in het bezit van een S60 D5 aut.(190.000 km) en bij aankoop van de auto vroeg ik of "chippen"iets was voor deze auto .
Ik kreeg het advies om het NIET te doen , ze zeiden de motor kon het makkelijk aan maar om problemen met de automaat tegen te gaan was het advies ... niet doen.
Graag jullie advies ....
Greetzz volvofreak65
automaat is idd vaak de beperkende factorvolvofreak65 schreef:@NOS.... je vindt wel info over chiptunen maar weinig tot niets in relatie met de automatische bak....en daar gaat het mij het meest om want ik ben er wel gek mee![]()
Greetz volvofreak65
ja, maar niet van dat type dat in een manuele handbak zit.ScubaBart schreef:Koppelingsplaten in een automaat...??
Heb ik dus nog zo'n 150 000 km te gaan. Maar wat had hij volgens rica voor een vermogen?? en koppel??AGB schreef:Bij de overlijdingsakte van mijn geartronicbak in mijn XC90 jl. maandag kreeg ik van de dealer de bemoedigende woorden dat alle bakken tussen de 200dkm en de 300dkm gaan. Mijn km stand zit er precies tussen in dus kunnen wij stellen dat mijn Rica wonder hier geen oorzaak van is geweest.
En ja er zitten meervoudige koppelingen in een automaatbak.
Stel je vragen idd maar is aan Pedro Hartog, hij geeft zeker eerlijke antwoorden!gertsan schreef:Ik zou de "eerlijke" mening van pedro Hartog kunnen vragen. Ik heb al eens een email richting hun bedrijf gestuurd. Daar krijg je naar mijn mening een eerlijk antwoord. Maar een aantal pk's goed afgeregeld kan denk ik geen kwaad. Er zijn tenslotte genoeg mensen die hun auto niet alleen chiptunen maar heel wat meer pks eruit persen.volvofreak65 schreef:Ik ben nu ongeveer een half jaar in het bezit van een S60 D5 aut.(190.000 km) en bij aankoop van de auto vroeg ik of "chippen"iets was voor deze auto .
Graag jullie advies ....
Greetzz volvofreak65