Haha, heb jij aandelen ofzo?
Maar nee, ik investeer het geld niet in de auto voor de restwaarde, want je verdient nooit terug wat je er in stopt heb ik wel met mijn vorige auto geleerd.
De meeste mensen kijken toch eerst naar bouwjaar en kilometerstand, en dan misschien nog naar de rest. Tegen de tijd dat ik deze auto denk te gaan verkopen is hij waarschijnlijk wel een jaartje of 10 oud, dan is ook de huidige moderne look verouderd..
Volgens mij kun je beter alles wat demontabel is weer van de auto afhalen, en dat dan los verkopen. Dat levert volgens mij meer op dan het in het totaalpakket te laten zitten.
En daarbij: ik vind de combinatie van een gele auto met de zwarte lijsten helemaal niet zo gek, en dan lijken die gedateerde koplampen ook lekker zwart
En die 450 euro voor de achterlichten vind ik het zeker niet waard. Als je de auto's naast elkaar zet zie je misschien het verschil, maar je zult het er bij moeten zeggen voordat iemand het ziet volgens mij...
Ik heb bij aankoop van deze auto vooral naar de kleur en de binnen-uitrusting gekeken. Die verander je niet zo makkelijk. Na aanschaf meteen andere velgen op gezet. Een auto vol met opties is 2e hands nagenoeg niets meer waard dan eentje zonder, maar het kost een vermogen om dat soort dingen achteraf alsnog in te bouwen...