alle veranderingen is wennen, vooral als je beseft dat jouw mooie huidige v70 eeneens het oude modelletje is,destijds ben ik vooral gevallen op het rijgedrag en comfort binnen in de auto als het nieuwe model weer zo comfortabel is zal ik hem zeker kopen .zal dus eind 2008 worden als de eerste lease rijders er zat van zijn en voor mij betaalbaar is
v70 xc awd 2.4t 200 pk ocean race bj 2002
jeep cherokee limited v8 4.0 litre high output v70 T5 250 pk bj 2002 all options v40 1.8i europa 1998
Deze foto kwam ik op autoweek tegen. Ik moest even aan het nieuwe model wennen, maar het nieuwe model is toch wel heel mooi. Deze van Heico tuning is erg mooi.
Net op tijd voor de introductie van de nieuwe Volvo V70 komt huistuner Heico Sportiv met pakketten om de grote stationwagen sportief aan te kleden. Voorlopig beperkt Heico zich tot motorische tuning en aangepaste uitlaatsystemen.
Op motorisch vlak kan Heico de V70 en XC70 2.4D en D5 opwaarderen naar 210 pk en 460 Nm koppel. Hiermee accelereert de V70 D5 van nul naar honderd in 7.6 seconden, terwijl de topsnelheid naar 230 kilometer per uur omhoog gaat. Daarnaast heeft de tuner een compleet roestvrijstalen uitlaatsysteem ontwikkeld. Er zijn twee versies: voor de 2.4D, D5, 2.5T en de 3.2 zescilinder krijgen twee ovalen uitlaatstukken, terwijl de topversie T6 herkenbaar is aan twee dubbele pijpen aan elke kant.
Ook het chassis van de nieuwe V70 kan door Heico worden aangepast. Een set sportievere veren zet de Volvo 30 millimeter dichter bij het asfalt. Een complete set van veren en dempers is momenteel nog in ontwikkeling. Tot slot biedt de tuner ook een eigen velgenlijn aan: de vijfspaaks Volution V is te krijgen in 18, 19 en 20 inch, terwijl de tienspaaks Volution X alleen in achttien duimen verkrijgbaar is.
Volgens mij gaat het om de kleur Oyster Grey. Van dichtbij een mooie kleur, maar onder bepaalde lichtomstandigheden vind ik het te bruin lijken. Maar smaken verschillen gelukkig
Van het weekend al in de nieuwe V70 gezeten bij de dealer. Dat was wel achter in het magazijn omdat de auto pas officieel 13 september getoond mag worden. Ziet er imposant uit. als het goed is komt die van mij volgende week en dan maar hopen dat ze de auto snel rijklaar hebben.
C70 2.4i momentum, geartronic, mobilityline 2006.
Per 1 oktober 2007 V70 D5, momentum, geartronic, oyster grey.