Herror schreef:
Daar moet je een kabel op aansluiten en dan in het stopcontact steken. In Zweden hebben ze zelfs langs de kant van de weg van die paaltjes staan waarop je ze aan kunt sluiten.
niet aan de kant van de weg hoor ... de paaltjes die je soms op parkeerplaatsen ziet staan zijn gewoon door de eigenaren van de huizen dan wel bedrijven zelf geplaatst ... en die zijn ook _niet_ voor openbaar gebruik.
Herror schreef:
Voor optimaal voorverwarmen zou je hem 2 a 3 uur erin moeten houden.
De elektrische motorverwarming zit op de flexi-fuel omdat je deze nodigt hebt als je bio-ethanol hebt getankt en het is kouder dan -10 graden Celsius.
dus in nederland heb je het eigenlijk nooit nodig. Daarbij komt dat het eigenlijk alleen noodzakelijk is als je 100% E85 (ethanol) in je tank hebt zitten.
Herror schreef:
Maar als ze geeneens de kabel erbij leveren heb je er dus ook niks aan. Ja, of je moet alweer bij betalen terwijl de flexifuel al 600,- meer kost dan de gewone versie.
Het is _JOUW_ keuze geweest om een Flexifuel te kopen ... dat je dak voorbereidt is om dakdragers te kunnen hebben betekend toch niet dat je die er ook bij moet krijgen?