Beste Volvo mannen en vrouwen,
Sinds enkele dagen in het trotse bezit van een V70 2,4 D uit 2004. Volgens de papieren zit er oa het "ambassy packet" op. dat heb ik me tenminste telefonisch laten vertellen. Ik kan nergens vinden wat dit inhoud. Wie weet meer?
soorten optiepakketten
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
Dat is voor NL iig geen "bekend" pakket, wat is de herkomst van je nieuwe aanwinst?
- wouterve
- 1st Gear member
Wellicht was de vorige eigenaresse een diplomate en hanteerde de dealer de benaming "embassy package" voor een aflevering onder speciale voorwaarden, bijvoorbeeld een inschrijving op CD-kentekenplaten.
Auto's voor diplomaten worden over het algemeen via Diplomat Sales besteld, en zijn daardoor niet afhankelijk van landgebonden uitrustingspakketten; ik kan me dus nauwelijks voorstellen dat het hier om echte bijzondere uitrustingsdetails gaat, behalve dan misschien wat extra goodies in de vorm van luxe matten of iets van die orde.
Auto's voor diplomaten worden over het algemeen via Diplomat Sales besteld, en zijn daardoor niet afhankelijk van landgebonden uitrustingspakketten; ik kan me dus nauwelijks voorstellen dat het hier om echte bijzondere uitrustingsdetails gaat, behalve dan misschien wat extra goodies in de vorm van luxe matten of iets van die orde.