Ik gebruik het nog net niet om mijn tanden te poetsen; voor de rest overal op.Gebruiken jullie dit spul altijd i.p.v. velgenreiniger
Monsterspul!
Heb ook zo'n flesje mee gekregen. Volgens de verpakking kun je er nagenoeg alles mee schoonmaken, incl bekleding (stof/leder). Zal qua agressie dan toch wel mee vallen denk ikThe Real Master schreef:Dat agresieve spul tast denk ik toch wel de boven/beschermlaag aan lijkt me.
Gr.TRM
In de garage wordt het vaak met verdund accuzuur gedaan, ongeveer 1:20 tot 1:10. Zou best wel eens hetzelfde kunnen zijn.The Real Master schreef:Dat zou je moeten denken maar aan de andere kant heb ik er velgen van mijn broer mee schoongemaakt hij wou niuewen kopen omdat deze naar zijn idee al 10 jaar niet gewassen waren hij had het er met hogedrukreiniger niet af gekregen.
Hij heeft uiteindelijk niks nieuw gekocht de velgen die hij had zagen er als nieuw uit, en hij een smile van oor tot oor.
Dit spul is dus behoorlijk sterk.
Ik moet het eerst een ander zien doen voordat ik het ergens anders gebruik als op velgen.
Gr.TRM
PS:dit flesje die ik heb heb ik niet zomaar gekregen het is een flesje van kunststof en kwa vorm tussen vierkant en rechthoek in.