Als ik de reacties zo bekijk zijn er eigenlijk weinig "nadelen of mogelijke problemen" aan de 850.
Het onderhoudsboekje zit erbij en de distr.riem is bij 240k nog vervangen (50k terug dus)
De motor start goed bij koude start (en motor was echt koud, heb ik gecheckt) Heb ook de oude eigenaar gesproken en die kwam wel betrouwbaar over.
Wat betreft power en dus het aantal pk's hebben wij, en met name mijn vriendin geen problemen mee. We zijn geen snelheidsmonsters en hoeven niet van 0 tot 100 in 5 seconden

Het moet een auto worden waar ze 100 km per dag mee kan afleggen en voor eventuele vakanties

Ik rij zelf in een Ford Fusion van de baas

goed voor zijn doel, maar had liever een Volvo gehad
Oke, hij is vrij zwaar en vrij duur omdat G3 niet zou kunnen, naar ik vernomen heb, maar een stukje "veiligheid" telt ook denk ik zo.
(Jha ik heb de filmpjes van de crashes gezien)
Mochten er nog mensen zijn met andere tips, maandag 31-12-2007 valt de beslissing. We hebben namelijk op het laatste moment nog een andere auto aangeboden gekregen via een famillielid. (1 die ik niet wil haha) Een opel corsa van 1995 1.5D
Ik bedoel,.....
Nou ja, alvast bedankt voor de reacties en als we tot de koop komen dan zal ik hier wel vaker iets posten.
Groetjes Edi en Mariëlle
p.s. dit is de advertentie
http://link.marktplaats.nl/137205039
Beter een optimist die ongelijk heeft dan een pessimist die gelijk heeft...
Volvo 850 2.0i 10v estate '95
Honda Goldwing 1500SE 1992