Ik heb de auto tweedehands overgekocht en bij de aankoop kon ik zien dat de in kleur gespoten achterbumper ongeveer 1 cm verzakt is en rondom niet goed meer aansluit aan de carrosserie. Hij zit echter wel goed vast voor zover ik kan inschatten. Nou heb ik even rondgespit en als ik
het goed begrijp moet ik om te beginnen wat parkertjes in de spatborden loshalen.
Maar dan wordt het vaag voor mij, begrijp ik goed dat er een stalen balk met vier bouten (bereikbaar in de kofferbak) vastgebout zit aan de auto en dat de plastic bumper met klemmetjes op de stalen balk geklikt zit? En de zijkanten zitten over stalen houders geschoven o.i.d.??
Ik vraag dit allemaal omdat ik de bumper eraf wil halen om te kijken of ik een of ander kan terugbuigen of verstellen zodat de bumper er weer mooi op kan liggen.
Is dit mogelijk denken jullie en hoe moet dit dan??
Verder nog een vraagje; welk type heb ik?? Hij is 1.8i, Cetus velgen, halfleder bekleding, centrale vergendeling, elektrische spiegels, elektrische ramen voor, airco en leeslampjes en achterspoiler...
bedankt alvast en sorry voor het lange verhaal