Er moesten een paar dingenaan de auto gaan verandere.

Als eerste gaas in de opening van me bumper geplaast.
Ik heb bij andere autos al te vaak problemen gezien door steenslag op de radiator en dit was wel een mooie oplossing.

Paar weken later ook de remmen maar eens onderhanden genomen.
Heb de remklauwen paars gespoten om eens iets anders te hebben je ziet te vaak geel,rood,of goud kleurig klauwen.

Na wat voorbeelden gezien te hebben op wat zweedse volvo club website toch maar besloten om me grill een andere look te geven.

(Links standaard verlichting rechts blue vision)
Op een dag ging er spontaan 2 bolletjes kapot. En dat was gelijk een goed moment om ze allemaal maar te vervangen. Had zelf nog geen reserve lichten in me auto, dus alle lampen gelijk vervangen door Philips Blue vision lampen. Ik vindt dit een van de beter aankopen die ik tot nu toe gedaan hebt . Wat geven die veel licht.

Week na dat ik me lichten heb vervangen heb ik ook gelijk maar setje witte sidemarkers besteld bij de dealer.

Op een volvo meeting in belgie heb ik gelijk een luchtfilter gekocht na dat ik een stuk je heb kunnen rijden met andere volvo v40 met al zo'n filter want een leuk motor geluid hoor je daarmee.

Tijdens de meeting heb ik gelijk MS desgin booskijker besteld deze kwamen na paar weken via de post binnen. Vondt het een beetje vreemd dat ze in nederland niet zo makkelijk te koop zijn.

Vandaag me nieuwe antenne gemonteerd + mijn sproeiers op de motor kap gespoten.
Wat staat er nog meer op de to do lijst
Ben nu ook bezig met een afscheiding wand te maken voor me luchtfilter + een aanzuigslang die naar mijn bumper loopt. Dit zal denk ik binnen 2 weken af zijn.
Enkel onderdelen in kleur laten spuiten. Gedaan op 01-11-2005
(spiegels,handgrepen,sidekirts,achterklep gedeelte tussen de lichten)
veerpootbrug Gedaan 04-01-2005
(deze zal custom gemaakt worden door een volvo tuner in belgie.
Op dit moment is hij met een serie bezig voor aan de achterkant)
Uitlaat systeem en kat vervanger Besteld op 04-30-2005
(dubbel ovalen uitlaat van 120mm link en rechts 1 + een sport kat)
Wielen
18inch wielen liefste in de 850R kleur is dat niet leverbaar dan worden ze in deze kleur gespoten. (iemand nog sugesties welk mooie 18inch er zijn voor de X40 )
Chiptuning zal eind volgend jaar gebeuren.
Luchtfilter behuizing maken. Gedaan 06-01-2005