Het gebeurt niet altijd en ook niet vaak, maar het gebeurt.
Als ik de motor na een rit uitschakel blijft (gaat?) de koelventilator draaien en brandt het DSA lampje. Opnieuw starten en uitschakelen helpt niet.
Wel starten en een halve meter in z'n achteruit en daarna uitschakelen.
Merkwaardig, merkwaardig. Hoe zou dat kunnen komen?
Ben er al mee naar de garage geweest en die deden de grootste moeite om niet te kijken of ze water zagen branden. Natuurlijk zul je zien dat het nooit optreedt wanneer de auto bij de garage voor onderhoud is.
Mijn Volvo? V40 automaat 1/2001. Iemand een idee?
Motormanagement
- euerw
- 5th Gear member
- Berichten: 1797
- Lid geworden op: 08.07.2007 - 21:11
- Locatie: Ede
kan er niet gewoon een sensor kapot zijn?
XC60 MY’19 T8 twin engine awd Inscription
XC60 MY'15 2.0D4 GT8, Ocean Race, Rica tuning
XC60 MY'10 2.4D GT, Rica tuning
S60 MY'05 2.4D GT rica tuning, the Black Beast
S60 MY'02 2.4 bifeul automaat
XC60 MY'15 2.0D4 GT8, Ocean Race, Rica tuning
XC60 MY'10 2.4D GT, Rica tuning
S60 MY'05 2.4D GT rica tuning, the Black Beast
S60 MY'02 2.4 bifeul automaat