Motormanagement

Techniek die meerdere modellen betreft. Alles wat niet persé modelgebonden is. Ga voor vragen over jouw model naar een van de modellenrubrieken!
Plaats reactie
RobbieD!
1st Gear member
Berichten: 25
Lid geworden op: 09.03.2007 - 11:30
Locatie: Hoogerheide

Het gebeurt niet altijd en ook niet vaak, maar het gebeurt.
Als ik de motor na een rit uitschakel blijft (gaat?) de koelventilator draaien en brandt het DSA lampje. Opnieuw starten en uitschakelen helpt niet.
Wel starten en een halve meter in z'n achteruit en daarna uitschakelen.
Merkwaardig, merkwaardig. Hoe zou dat kunnen komen?
Ben er al mee naar de garage geweest en die deden de grootste moeite om niet te kijken of ze water zagen branden. Natuurlijk zul je zien dat het nooit optreedt wanneer de auto bij de garage voor onderhoud is.
Mijn Volvo? V40 automaat 1/2001. Iemand een idee?
Gebruikersavatar
euerw
5th Gear member
Berichten: 1797
Lid geworden op: 08.07.2007 - 21:11
Locatie: Ede

kan er niet gewoon een sensor kapot zijn?
XC60 MY’19 T8 twin engine awd Inscription
XC60 MY'15 2.0D4 GT8, Ocean Race, Rica tuning
XC60 MY'10 2.4D GT, Rica tuning
S60 MY'05 2.4D GT rica tuning, the Black Beast
S60 MY'02 2.4 bifeul automaat
theboz
2nd Gear member
Berichten: 244
Lid geworden op: 11.08.2006 - 19:06

Lijkt op slecht contact of slechte massa
heb je foutcodes ?
zoniet massa bij bakcontroleren en stekker op de automaat controleren
desnoods ze los maken en weer vast zetten
The Boz
RobbieD!
1st Gear member
Berichten: 25
Lid geworden op: 09.03.2007 - 11:30
Locatie: Hoogerheide

Zal ik doen, bedankt.
Plaats reactie

Terug naar “Techniek overig”