Hallo,
OP m'n 440 1.8 werkt de claxon niet meer. Zekering is ok, ook zit de fout niet in het contact in het stuur, de twee draadjes tegen elkaar houden levert geen resultaat op. Onder de motorkap kan ik echter geen claxon vinden, zelfs niet na intensief zoeken. Kan iemand mij vertellen waar deze component zich ergens bevindt?
Probleem claxon
-
- Starter
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 05.01.2006 - 14:37
Wees vriendelijk tegen domme mensen
- Michel740Turbo
- 5th Gear member
- Berichten: 1777
- Lid geworden op: 23.06.2005 - 10:31
- Locatie: Brecht
- Contacteer:
Deze zit onder de auto achter de bumper.
aan de onder kant can de bumper zit een kap deze is in twe delen een onder de radiateur en een onder de motor... je moet de voorste van onder de radiateur hebben daar zit een of twee claxons..
Let op met verwijderen het wil nog wel eens dat er iets af breekt :?
succes
Michel
aan de onder kant can de bumper zit een kap deze is in twe delen een onder de radiateur en een onder de motor... je moet de voorste van onder de radiateur hebben daar zit een of twee claxons..
Let op met verwijderen het wil nog wel eens dat er iets af breekt :?
succes

Michel
- Volvo C30 D2 driv-e R-design 08-2011
- Ford Focus C-Max 1.6tDci 05-2004 For Sale
- Volvo 740 2.0i TIC (B200ET) 1986 RIP'10
- Volvo 440 1.8i NordicSportline 1994 RIP'07
- Ford Focus C-Max 1.6tDci 05-2004 For Sale
- Volvo 740 2.0i TIC (B200ET) 1986 RIP'10
- Volvo 440 1.8i NordicSportline 1994 RIP'07
-
- Starter
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 05.01.2006 - 14:37
Nope, niks gebroken, ik kon er langs boven ook nog net aan. Operatie was trouwens succesvol, toeter was kapot, heb een nieuwe zitten, nu kunnen we de dommeriken in het verkeer tenminste weer waarschuwen!Misschien al gebeurd

Thnx
Wees vriendelijk tegen domme mensen
-
- 3rd Gear member
- Berichten: 400
- Lid geworden op: 08.09.2007 - 09:34
Als de zekering oke is is dan de hoorn automatisch kapot.
Mijn zekeringen zijn nog oke maar de claxon doet het niet!
Mijn zekeringen zijn nog oke maar de claxon doet het niet!
- Iroll
- 6th Gear member
- Berichten: 4440
- Lid geworden op: 09.12.2006 - 17:46
- Locatie: Zeist
Kan ook zijn dat de stekkertjes op de claxon geoxideerd zijn en daardoor geen contact maken. Ze vangen nogal veel water daar tijdens het rijden. Ook door weinig gebruik van de claxon kunnen ze door vocht vast gaan zitten binnenin. Af en toe toeteren houdt 'm soepel.
-
- 3rd Gear member
- Berichten: 400
- Lid geworden op: 08.09.2007 - 09:34
Waar zitten deze stekkers?