Wat is de beste oplossing voor een iPod op de HU-603?

In deze rubriek dus alleen over de V70 met 'schouders'.
Ga voor de V70 Classic (dus het 850 model) naar de 850 rubriek.
VolvoTech
7th Gear member
Contacteer:

Hallo PCH,

Je kunt natuurlijk ook de MII overwegen.
Mis je wel wat functies, maar een goede (!) aux-in heb je dan wel.

Groet
Bob
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech

Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
pch
2nd Gear member

VolvoTech schreef:Hallo PCH,

Je kunt natuurlijk ook de MII overwegen.
Mis je wel wat functies, maar een goede (!) aux-in heb je dan wel.

Groet
Bob
Is idd wat goedkoper: 176,- t.o.v. 240,- excl. inbouw...
Nog steeds best aan de prijs vind ik als je de prijzen in de US vergelijkt.
Maar goed: even voor de goede orde en om alle info compleet te hebben. Als je voor "front-mount" kiest en de iMIV dan dus achter de HU plaatst, dan moet je dus de HU eruit halen, m.b.v. de bijgeleverde kabels de stroom splitten van de HU naar de iMIV en de melbus-kabel van HU naar iMIV aansluiten. Maar hoe krijg ik dan de iPod kabel van achter de HU (of de RCA->mini-jack kabel in het geval van de MII) naar een plek in de auto? Ofwel in het dahboardkastje, ofwel in de middenarmsteun etc. ZIt er b.v. een gat of verbinding van achter de HU naar het dahboardkastje? Of ergens anders?

Gr. Paul.
VolvoTech
7th Gear member
Contacteer:

Hallo PCH.

Prijsverschil valt wel mee. Komen verzendkosten, importkosten, douane handling en btw nog bij als je vanuit CA bestelt...

Je kunt van achter je HU prima langs je versnellingspook naar je middenarmsteun. Ruimte genoeg en wat mij betreft de mooiste plek.
Ook kun je naar je handschoenenkastje, direct rechts achter de HU kun je daar al achter komen.

Je kunt altijd even PM'en voor een afspraak om ipv te bestellen bij ons af te halen, dan nemen we even wat mogelijkheden door als je bij ons bent en adviseren we waar mogelijk.

Groet
Bob
www.volvotech.eu

Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
pch
2nd Gear member

VolvoTech schreef:Hallo PCH.

Prijsverschil valt wel mee. Komen verzendkosten, importkosten, douane handling en btw nog bij als je vanuit CA bestelt...

Je kunt van achter je HU prima langs je versnellingspook naar je middenarmsteun. Ruimte genoeg en wat mij betreft de mooiste plek.
Ook kun je naar je handschoenenkastje, direct rechts achter de HU kun je daar al achter komen.

Je kunt altijd even PM'en voor een afspraak om ipv te bestellen bij ons af te halen, dan nemen we even wat mogelijkheden door als je bij ons bent en adviseren we waar mogelijk.

Groet
Bob
Plek in de middenarmsteun en/of in het dashboardkastje: moet er gezaagd en/of geboord worden om op die plekken te komen?
Waar zit je?

Gr. Paul.
VolvoTech
7th Gear member
Contacteer:

Hallo Paul,

Ik zit op mijn stoel ;-)

Beide situaties moet er wat klein boor of vijlwerk gedaan worden (afhankelijk van precies je model en bouwjaar).

We houden kantoor in Schiedam ...

Groetjes
Bob
www.volvotech.eu

pch
2nd Gear member

OK. :-)

Gr. Paul.
132460
1st Gear member

Ik hoop echt dat Paul het ding bij nu wel bij Bob gkocht heeft ........!
pch
2nd Gear member

132460 schreef:Ik hoop echt dat Paul het ding bij nu wel bij Bob gkocht heeft ........!
Ik heb nog steeds niets gekocht en draai de weinige keren dat we auto rijden gewoon cd's.

Gr. Paul.
VolvoRob
5th Gear member

Jammer dat je niet vaker in je auto rijdt, PCH..... Maar als je rijdt dan in ieder geval wel in een Volvo!
S80 D3 Momentum met Professional line - 2012
Chevrolet Suburban - 1985
Harley Davidson Electraglide Ultra Classic 2001
RadExpress 255 - 1955
Plaats reactie

Terug naar “V70 MY2000 t/m MY2008”