Maar morgen wil ik toch maar eens een set nieuwe banden gaan halen.
Ik wil graag stille banden die uiteraard lang meegaan voor een lage prijs.
wie heeft voor mij een goede tip.
En ja, ik weet dat winterbanden beter zijn nu maar dat doe ik dus niet

ps-amazon schreef:stille banden, moeten een autoleven lang meegaan, perfekte grip op droge weg, subliem in de regen, als een rots in de sneeuw, goed rond, lage rolweerstand en uiteraard voor weinig;
dat moet toch geen probleem zijn.....
Ik wist dat ie zou komen!stille banden, moeten een autoleven lang meegaan, perfekte grip op droge weg, subliem in de regen, als een rots in de sneeuw, goed rond, lage rolweerstand en uiteraard voor weinig;
dat moet toch geen probleem zijn
dat doettie tochhans anesthesie schreef:Ik wist dat ie zou komen!stille banden, moeten een autoleven lang meegaan, perfekte grip op droge weg, subliem in de regen, als een rots in de sneeuw, goed rond, lage rolweerstand en uiteraard voor weinig;
dat moet toch geen probleem zijn
Ze hoeven geen autoleven lang mee te gaan hoor (de helft is ook goed :twisted: )
Maarre PS-amazon, ik had van jou als bandenexpert wel een NUTTIGE tip verwacht
Lekker hé! zo'n zwart pk monster :twisted: :twisted:die leven nooit langer als 15000
Michelin Pilot Premacy. 195-65 R15 op 2,6 Bar (voor en achter).VolvoZoeker schreef:@Reitse - Welke Michelin banden heb jij er onder liggen??? Ik heb zelf de Premacy banden er onder liggen en vind ze verre van stil namelijk en ben net zoals Hans aan het zoeken naar andere stillere banden, die daarnaast een all season band zijn ipv grand touring summer banden. Staat van mijn banden = Profieldiepte ruim 6mm nog. Druk 2,3bar.
Toen ben ik eens gaan lezen op dat TireRack.com en daar stond dat die Premacy;s een "noise-comfort" cijfer kregen van 3,9 kregen van vele rijders met een totaal aantal gereden kilometers van 3,2 miljoen ongeveer. Is er een trucje om die banden stiller te krijgen?
gr
Menno
Ik ken bij mij in de buurt al heel lang een aantal sloperijen.+++t blijft behelpen+++ schreef:mmm nog nooit geprobeerd...
wellicht ist iets...
vertel eens meer
:?: