De plussen van de beurt.
* Auto netjes gewassen.

* Trekhaak ( westfalia ) netjes gemonteerd.

* Auto op tijd klaar.

De nadelen van de beurt.
* ruitenwissers vervangen , ondanks dat dit gedaan was 2 maanden geleden met de wintercheck. ( zijn er afgehaald na aandringen van mij , en de "oude "weer terug. :?
* Volgens APK keurrapport stuuruitslag blokjes vervangen , welke door mij 2 maanden geleden zijn vervangen vlak voor het plaatsen van de 18 "velgen onder de auto. Ik kan zien dat ze vlgs mij niet vervangen zijn ( zit al een vorm van corrosie op het metalen deel , en niet nieuw dus )

* Aanjaag ventilator maakt lawaai , nog nooit eerder gehad , wellicht door het vervangen van de interieur filters. :evil: Ik hou niet van geluiden in de auto die niet horen.
Ik reed weg bij de dealer en hoorde het direct . Ben gelijk terug gereden om het te laten horen . Krijg ik de mededeling ...Ik heb het niet gehoord...hmmm daar zakt mijn broek vanaf....
Ik ga dus naar de dealer ...kosten zeker € 70 ,- per uur ...wordt er zo met mijn auto omgesprongen . Maandag moet ik terug met het lawaai van de aanjaag ventilator en zal ook even over de stuuruitslag blokjes beginnen. ( heb de originele verpakking nog van de blokjes die ik gekocht had). Ik snap niet dat een gerenomeerde dealer zomaar dingen vervangt die niet nodig zijn zonder daarvan de klant op de hoogte te stellen , ik vind dit echt afbreuk doen in het vertrouwen ....
Moest dit even kwijt , hopenlijk wordt het maandag opgelost . :?