Ik gebruik groot licht bijna nooit, en eigenlijk alleen om te seinen, dan maakt het me niet zoveel uit dat het dimlicht uitgaat... Kan altijd de mistlampen er bij aan zetten

De Volvo dealerjeepee schreef:bedankt heren!
Volvo zou z'n personeel is beter moeten opleiden, dit is al de zoveelste keer dat een Volvo medewerker zegt dat er een hele nieuwe kabelboom in moet ipv een losse stekkernukeface schreef:HELD! Hier heb ik wat aan!
Ze stonden me bij de Volvo dealer aan te kijken alsof ze water zagen branden toen ik om die stekker vroeg.
Toen zei die gozer "die zit aan je kabel boom" waarop ik zei "ja maar als die stekker defect is wordt er toch geen nieuwe kabelboom geplaatst ?
Door het artikelnummer heb ik in Vadis de afbeelding er even bijgezocht.
THNX
Serieus ? wel erg dan.snorremans schreef:Volvo zou z'n personeel is beter moeten opleiden, dit is al de zoveelste keer dat een Volvo medewerker zegt dat er een hele nieuwe kabelboom in moet ipv een losse stekkernukeface schreef:HELD! Hier heb ik wat aan!
Ze stonden me bij de Volvo dealer aan te kijken alsof ze water zagen branden toen ik om die stekker vroeg.
Toen zei die gozer "die zit aan je kabel boom" waarop ik zei "ja maar als die stekker defect is wordt er toch geen nieuwe kabelboom geplaatst ?
Door het artikelnummer heb ik in Vadis de afbeelding er even bijgezocht.
THNX