Tot nu toe bevalt hij prima. Mede door de enorm luxe uitvoering. Ik heb net zo lang gezocht totdat ik er een gevonden had waar de complete historie ECHT bekend van is. de 240.000 km beurt is cruciaal .. daar moeten al die 'bretels' gedaan worden. Water en brandstofpomp kunnen dan evt preventief ook geswapped worden.
Ik heb er nu ~2000 km mee gereden. Ik haal op de computer 5.5L/100 km. Daarbij moet ik vermelden dat ik 143 km snelweg rij (enkele reis). Ik maak veel gebruik van cruise-controll en de snelheid zit tussen 100-120 in (afhankelijk van de verkeersdruk). Uiteraard is het nog niet heel veel statistiek. Eind deze week zal de tank wel weer gevuld worden en heb ik een 2e meetpunt. (Het verbruik neemt drastich toe met de snelheid. Dat komt door de luchtweerstand. Deze neemt kwadratisch toe met de snelheid. En als je van de snelweg afgaat dan gaat het snel richting 9L/100 km.)
Voorts kan ik melden dat traction controll en abs voor mij nieuw waren en dat ik dit ernstig kan waarderen.
Enige aandachtspunten:
* De antenne ging niet meer helemaal naar binnen, inmiddels zelf opgelost met goed schoonmaken en opnieuw smeren.
* Motorelectronica storing (zie andere topic) die zichzelf oplost na een tijdje ??
Als je meer spec. vragen hebt -> PM
-Noud