en dan nog, wat zou een turbo op de sloop kosten?
nogmaals, het kan een domme vraag zijn maar het lijkt me gewoon leuk

Ook het verschil is dat door hulp van Porsche het turbo blok is aangepast omdat het normale Renault blok niet voldeed.AndorabLe schreef:De 1.7 en 1.7Turbo lijken uiterlijk veel op elkaar. Maar er zijn ook grote verschillen. (Onder andere datgene wat Iroll al heeft genoemd.)
Dat ze het al zolang uithouden had ik niet verwacht! Ik zou wel de klepspeling vaker controleren als normaal. En lange afstanden op hoge snelheid op de autobahn lijkt me geen goed idee. Die reserve kop is natuurlijk wel prettig!Nog een 150000 km ( ze hebben al een 80000 km, op mijn auto geplaatst na kleppen krom door de riem...) zou ik daar zonder problemen mee moeten kunnen rijden.
Voor een auto van 2000 euro mag ik dan niet klagen denk ik, ik heb hier nog een turboblok liggen met goede kop en kleppen...