Daneel schreef:I
Ik vind het trouwens slecht van Volvo dat er nergens informatie te vinden is over de dekking of de veranderingen in deze versie. Je moet de dvd's dus eerst kopen om dan te zien dat die niet leveren wat je wil of via het illegale circuit downloaden om de inhoud te kunnen beoordelen. De pagina
www.volvocars.com/navi geeft nog steeds alleen maar oude informatie.
Best wel triest dus, €275,= investeren voor een simpele update en er zo weinig voor terug krijgen.
Te bedenken dat je voor dat bedrag en minder bv.een kompleet TomTom systeem koopt inclusief hardware wat 10x beter presteert dan de Volvo Navi.
Mooiere kaarten, betere details, meer mogelijkheden.
Het Volvo-schermpje is leuk, de verkeersinfo handig, maar dan houdt het ook op.
Geen simpele dingen, als zoeken op postcode, leuke andere stemmetjes, aankomsttijd zichtbaar maken, kaarten wisselen met een paar klikken. enz.
Gek toch, dat veel mensen, waaronder ik, dit er nooit voor over hebben.
Gek toch, dat velen het gewoon downloaden en branden.
De muziekindustrie is er inmiddels wel achter gekomen dat met het blijven vragen van schandalige prijzen voor cd's ze zichzelf in de voet schieten.
Nadat het downloadcircuit al enorme vormen had aangenomen begonnen ze te piepen dat hun inkomsten terug liepen. Nu zijn er voldoende onlinewinkels die tegen redelijke prijzen muziek aanbieden.
Tis maar een tip voor Volvo.
Als je tegen een redelijk prijs de update online aanbiedt, denk ik dat de meeste mensen het er wel voor over hebben.
Daarmee neem je het downloadcircuit de wind uit de zeilen.