Verstuiver(s) defect?
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
Deze had op 100% biodiesel gereden toen hij de geest gaf, ik geloof dat 5% geen kwaad kan
Volvo for life
- V70 classic
- 3rd Gear member
Even voor de duidelijkheid.bart simpson schreef:Deze had op 100% biodiesel gereden toen hij de geest gaf, ik geloof dat 5% geen kwaad kan
Je tankt dan diesel met 5% toevoeging van plantaardige olieen.
Dat is dus 100% bio Diesel.
Of staan jullie met 2 slangen te klooien.
Het gaat niet om de bestemming,maar om de reis er naar toe
V70 T6 AWD MTE
V70 T6 AWD MTE
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
ik klooi niets, deze klant had een aanval van milieubewustzijn en goot 100% plantaardige diesel in, er wordt voor zover ik bij diesel reeds iets bijgemengt
Volvo for life
-
- 5th Gear member
nee, dacht meestal zelfs tot 10% geen probleem zonder aanpassingenbart simpson schreef:Deze had op 100% biodiesel gereden toen hij de geest gaf, ik geloof dat 5% geen kwaad kan
kort vraagje: mogen jullie zelf geen prijsstunts doen met losse artikelen zoals bv sunscreens?
V70 '04 R | m66 | ceramic downpipe | do88 aluminium intercooler | stage 2 rica | premium sound en volvo oem subwoofer
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
vast wel, maar iets onder een inkoopprijs gaan verkopen doe ik nooitcrackedtooth schreef:kort vraagje: mogen jullie zelf geen prijsstunts doen met losse artikelen zoals bv sunscreens?
-
- 5th Gear member
nee tuurlijk niet,bart simpson schreef:vast wel, maar iets onder een inkoopprijs gaan verkopen doe ik nooitcrackedtooth schreef:kort vraagje: mogen jullie zelf geen prijsstunts doen met losse artikelen zoals bv sunscreens?
maar verbaasd me wel dat er niet 1 officiele dealer wat meer op losse accessoires inzet dmv website oid.
scherpe prijzen en wat reclame of forums als deze en kan de moeite lonen, alhoewel niet zoveel als regulier onderhoud.
denk dat je dan ook eerder items verkoopt waar anders minder verkocht word,
denk aan originele screens, achteraf achteruitrijd alarm en ook parot achtige dingen, speaker upgrades, alhoewel niet allemaal officieel volvo, denk wel dat er een markt is om dat soort dingen bij een dealer te kunnen laten doen
(net als tuning wat nog maar enkele dealers zelf aanbieden als een klant erom vraagt)
V70 '04 R | m66 | ceramic downpipe | do88 aluminium intercooler | stage 2 rica | premium sound en volvo oem subwoofer
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
Dit is hier wel tamelijk off topic....
Alle dealers hebben dezelfde marges, echt stunten kun je daar niet mee, weet niet of je ooit in een magazijn gekeken hebt? > 10.000 blauwe doosjes vind je er zomaar op een doorgaans minimale oppervlakte.
Geen dealer zit imho te wachten op de handeling van additionele accesoireverkoop tegen een minimale marge.
On topic blijf ik me de zin afvragen van het toevoegen van 3 liter slaolie aan een volle tank dieselolie
Alle dealers hebben dezelfde marges, echt stunten kun je daar niet mee, weet niet of je ooit in een magazijn gekeken hebt? > 10.000 blauwe doosjes vind je er zomaar op een doorgaans minimale oppervlakte.
Geen dealer zit imho te wachten op de handeling van additionele accesoireverkoop tegen een minimale marge.
On topic blijf ik me de zin afvragen van het toevoegen van 3 liter slaolie aan een volle tank dieselolie
-
- 5th Gear member
sla olie gebeuren niet ooit in nieuws geweest?
mensen die sla olie bij aldi opkochten voor de auto?
blijft idd raar
blijft idd raar
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
voor de goedkoopte had je het iig niet hoeven doencrackedtooth schreef:sla olie gebeuren niet ooit in nieuws geweest?
blijft idd raar
- Kobus gaat naar Appelscha
- 2nd Gear member
En hoe is het nu?
Dit ratelen heb ik nu ook ineens, sinds de klepstoters zijn vervangen
V70 D5 Summum (full options) MY 2005 457 dkm
V70 2.5 D 210 dkm MY 2000 (zaliger)
Kobus gaat niet meer naar Erik Huzen in Holten
- Kobus gaat naar Appelscha
- 2nd Gear member
En hoe is het nu?
En hoe is het nu?
:excuus, had niet gezien dat er een twee pagina was, hoop niet dat dit het is
We zijn er uit!
Het zijn 2 gebroken krukaslagerhouders.....
V70 D5 Summum (full options) MY 2005 457 dkm