Ik ben begonnen met het lokaliseren van de remleiding, deze loopt langs de benzinetank, en daarna parallel aan de uitlaat tot het schutbord, daar naar links en naar boven toe. Vervolgens moest de benzinetank eruit, eerst al een uur bezig geweest om 25 ltr benzine eruit te zuigen. Uiteindelijk met een ruitensproeiermotor wat slangetjes en een 12v accu een constructie gebouwd. En na het creeren van een vacuum, werd de benzine er redelijk snel uit gepompt.
Toen de vulslang met ontluchtingslangetjes etc, losgekoppeld van de tank. Ging allemaal niet te makkelijk dus weer dik een uur verder. Daarna begonnen met de remleiding van voren, naar achteren los te halen uit de klemmetjes, na 'm eerst af te koppelen van de remcilinder uiteraard. Toen hebben we de benzinetank laten zakken, met veel moeite de verroeste brandstoffilteraansluitingen losgeschroefd en ook deze verwijderd (stond een montagedatum op; '95

Het meest lastige is nog dat het ding uit 1 stuk is, van voor naar achteren. Maar hij ligt inmiddels bij de Brezan, die gaan een nieuwe maken die ik morgenochtend kan ophalen, dus ik hoop morgen aan het eind van de middag de remmerij weer tip-top te hebben. En het nieuwe brandstoffilter heb ik al liggen

mocht iemand nog tips hebben, of wellicht nog onderhouds tips voor zaken waar ik nu goed bij kan....ik houd me aanbevolen

hieronder nog ff wat foto's!
De beginsituatie; toch handig zo'n hefbrug(getje)
De boosdoener :evil:
Aansluitingen bezine-vulslang op tank
Benzinetank en brandstoffilter half los
Hoera! de remleiding is eruit